Aynur genç adamın onu izlediğini görünce
"Ne oldu ki?" Genç kıza yaklaştığında Aynur geri geri gittiğinde sandalyesini tutarak durdurdu.
"Dudağında kalkmış!" Aynur temizleyecekken elinden tutup yere indirdi.
Göğsünün inip kalktığını görünce gülümseyerek
"Kalbin benim yanımda atıyor farkında değilsin!"
"Ferhat uzak dur!" Genç adam dudağının kenarını öperek temizlediğinde ikiside gözlerini kapattığının farkında değildi.
"Seni seviyorum!" Hemen ardından boynunu öptüğünde refleksle yanağına dokunarak
"Ferhat!"
"Seni istiyorum kimseyi istemediğim kadar çok!" Genç kızın omzundaki ipliği düşürdüğünde Aynur kendine gelerek omzunu düzeltti.
"Şey be_ben gideyim bi_bir daha olmasın ne olur?" Genç kızın kolundan tutup
"Özür dilerim."
"Bir süre en azından birbirimizden bir süre uzak duralım olur mu?" Kolundan tutup tutmama konusunda kararsız kaldı. Yutkunarak
"Senden çok zor uzak kalacağım ama senin için deneyeceğim merak etme yeter ki benden uzaklaşma olur mu?" Olumlu anlamda başını salladı.
"Uzak duramıyoruz ki şirkette evde hep beraberiz ama en azından bir yerde uzak duralım. İzin ver gidelim buralardan!"
Genc adam çıplak bedeniyle sarıldı genç kıza
"Ne olur gitme! Beni bırakıp gitme." Aynur şaşkınlık içindeydi.
"Bozbey kendine gel!" Resmen küçük bir çocuk gibi ağlıyordu Ferhat. Bir kadını daha kaybedemezdi. Hem eski sevgilisine çok benzediğini nasıl söyleyebilirdi ki!
"Tamam, beni sevme, sana dokunmayım ama gözlerine bakmama izin ver yalvarırım en azından seni koruyayım!" Aynur'u korumasına gerek yoktu.
"Beni korumana gerek yok ama problem değil şimdi iyisin değil mi?" Gözyaşını silip olumlu anlamda başını salladı.
"Yarın erken kalkmam lazım malum kurban bayramı, beni sen kaldırır mısın Ehlibeyt 'in gülü?" Tam bir şey diyecekken gelen sesle Aynur panik oldu.
"Ferhat bizi böyle görmesinler yanlış anlayabilirler."
"Sakin ol sen tabağını alıp kapının arkasına geç tamam mı?" Onaylayarak kapının arkasına geçti genç kız. Leyla'nın geldiğini görünce sinirle genç kıza baktı.
"Ne var?"
"Susadım ne var bunda?" diyerek Ferhat'ın karın kaslarıyla oynayarak
"Herkes uyudu geleyim mi?" Genç kızın elini çekerek
"Saçma sapan konuşma suyunu içip defol odana!" Aynur Leyla'yı dövmemek için kendini zor tuttu. Ferhat kapının arkasındaki kıza elini uzattı elini vermesi için Aynur sinirle tutmadı. Ferhat anlamış olacak ki kapıyı tutup Leyla bardağa suyu doldurup odasına gidecekken
"Seni bekliyorum!" dediğinde genç adamın göğsüne dokunarak gitti. Ferhat hemen kapıyı kapatıp Aynur'un gitmemesi için iki elini duvara koydu.
"Onun dediği hiçbir şeye inanma tamam mı?" Genç adamın gözlerine bakarak
"Peki, ben sana inanmalı mıyım?" diyerek genç adamın göğsüne dokunarak itlediğinde Ferhat ellerini tutarak öptü.
"Bana inan yarın beni uyandırmanı bekliyorum. Sabah senin güzel sesini duyunca o zaman güzel şeyler oluyor Aynur!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EHLİBEYT'İN GÜLÜ (Düzenlendi. Kitap Burada Devam Edecek)
Genç Kız Edebiyatı5 Temmuz 2022 Not: çalıntı veya benzer şeyler olursa işlem başlatılacak Alevi kategorisinde 1. 🏆 Bu kitaba lütfen ön yargilarinizi bir kenara bırakıp öyle okuyunuz amacım kesinlikle ayrımcılık yapmak değildir! Her şey bir düğünde başlamıştı. Kim b...