_Yeni Biri_

246 95 148
                                    

Selammm!

Bindik bi alamete hadi bakim.

Lütfen yorum yapmayı unutmayınn.

İyi okumalar.

Bu bölüm sadece-liya' ya ithaf edildi.
-------------------------------------------------------------

Sinemis Saygın ↬

"Lan öküz yavaş yere düşeceğim."

"Öyle olsun Sinemis Hanım." Dedi Burak yalandan üzülmüş gibi yaparak.

"Tamam tamam çıkışta sana ciğköfte ısmarlarım, ödeşiriz olmaz mı?" Dedim bu tavrını görünce.

"Bilmem biraz düşünmem lazım." Dedi gözlerini kısarak.

"Valla onu bunu bilmem Selen aradı yukarıda bizi bekliyor. Biraz daha burada kalırsak bizi öldürecek." Diyen Alperen'i onayladım.

"Allah'ım Selen'in gazabından koru bizi n'olur." Diyen Burak'a baktım.

"Seni Selen'e söyleyeceğim." Diyerek yürüyen merdivenlere doğru yürüdüm.

Burak, Alperen ve Deniz de peşimden geldi.

"Sinemis... Beni Selen'e söylemeyeceksin değil mi kankiletam?"

Burak Selen'den çok korkuyordu. Fırsattan istifade intikam almak gdi aklıma. Gözlerimi hafif kısıp Burak'a cevap verdim:

"Bilemedim biraz düşünmem lazım."

Yukarı çıktığımızda Burak hala söyleniyordu. Alperen ve Deniz biletleri almak için gişeye gittiğinde sağa sola hızlı bi bakış attım kenardaki sandalyede Selen'i görmemle hızla yanına koştum.

"Selam güzelim." Dedim gülümseyerek.

"Selam da nerde kaldınız ya ağaç oldum beklemekten bir daha sizinle bir yere gelirsem benim adım-"

Burak hızla Selen'in yanına geçip eliyle ağzını kapatmıştı.

"Şşşt deme öyle şeyler canım arkadaşım." Diyerek Selen'i susturuyordu.

Alperen ve Deniz yanımıza geldiğinde Selen'e kısaca bir selam verdiler.

"Film saat 14.30'da başlıyor." Diye bizi aydınlattı Deniz.

" 5 numaralı salonda film başlamak üzere."

Duyduğumuz anonsla yerimizden kalktık. Biz  salona doğru ilerlerken Burak ve Alperen mısır ve kola almaya gitti.

Yerlerimize yerleştiğimizde film başladı.

Filme ara verildiğinde ağlamaktan gözlerimiz şişmişti. Selenle beraber elimizi yüzümüzü yıkamaya lavoboya gittik.

Salona tekrar dönerken Selen'in canı çikolata istedi. O çikolataları almaya gidince ben de onu kenarda beklerken bir şeyler olmuş mu diye telefonumun internetini açtım.

Aniden önüme düşen mesajlara anlam veremeyerek sohbete girdim.

0534*******: Aslında şimdi yazmayacaktım ama neyse.

0534*******: Yeter artık lütfen ağlama Sinemis.

0534*******: Bu sadece bir film.

0534*******: Ağlamana dayanamıyorum.
                                    (15.29)

|SİNEMİS'İM|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin