Hellöww!
Etkileşimimiz gitgide azalıyor ve bu beni üzüyor. Okunamalara göre oy sayıları da aynı şekilde...
Kurguyu 30. bölümde bitireyim de size eziyet etmeyeyim diyorum. Bu yüzden olayları biraz hızlandırmak istiyorum.
İyi okumalar!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sinemis Saygın ↬
Tuvalette kimse yoktu. Kapıyı kilitledikten sonra sırtımı kapıya yaslayıp yere çöktüğümde ağlamaya devam ettim. Birkaç dakika sonra artık ne gücüm kalmıştı ne de gözümden akacak bir damla göz yaşı. Kapının çalınmasıyla oturduğum yerden kalktım.
"Sinemis? Burda mısın?"
Ses tanıdıktı ama koridordaki seslerden kapının ardındaki kişinin kim olduğunu anlayamamıştım.
"Deniz, sen misin?"
"Benim güzelim, hadi kapıyı aç konuşalım. Lütfen." dediğinde kapıyı açıp açmama konusunda kararsız kaldım. Beni bu şekilde görürse üzülürdü.
"Ben... açamam Deniz. Gelmek istemiyorum."
"Sinemis lütfen konuşalım. Anlat bana istersen ağla ama yanında olmama izin ver." dediğinde görmeyeceğini bilsemde kafamı salladım.
"Hadi güzelim aç kapıyı." dediğinde elimi kilide götürüp kapıyı açtım. Beni gördüğünde yüzünde tarif edemeyeceğim bi hal vardı.
Kızgınlık, pişmanlık, üzüntü, mahçupluk...
Kapıyı iyice açıp yanıma geldi. Buranın kızlar tuvaleti olduğunun farkındaydı galiba. Bileğime taktığım tokamı alıp saçlarımı ensemde topladı. Musluğun yanına gidip ellerindeki suyu yüzüme sürdü. Göz göze geldiğimizde bana yine o buruk gülümsemesiyle tebessüm etti.
Aniden açılan kapıyla ikimizde yerimizde sıçradık. İçeriye giren görevli abla kaşlarını çatıp Deniz'e baktı.
"Oğlum senin burada ne işin var? Kızım ne oldu sana?"
Deniz cevap vermek için atıldı.
"Sinemis biraz rahatsızlandı da kendini iyi hissetmediğini söyleyince elini yüzünü yıkamaya gelmiştik. Yalnız gelmesin diye ona yardımcı olmaya gelmiştim." dedi. Görevli abla durumdan pek hoşnut görünmüyordu. Olay başkaları tarafından duyulmasın diye oradan çıktık.
Sınıfa gelene kadar pek konuşmadık aslında Deniz olanları öğrenmek istedi ama ben anlatmak istemediğimi söylediğimde ısrar etmedi.
"Öfkeli civciv ve eski sevgilim gelmiş" diyen Burak'a elimden geldiğince gülümsedim. Sanırım olanları duymuştu çünkü hiçbir şey sormadı.
Deniz de Burak'a karşılık vermek yerine gülümsedi ve sıramıza geçtik.
*
Okul çıkışı Burak'ın ısrarı üzerine beni eve bıraktı. Eve girdiğimde ne çalışanlardan biri ne de babam vardı. Çalışanların olmaması demek yemek de yok demekti. Mutfağa gidip tezgahın üstündeki meyvelerden birini alıp yedikten sonra odama çıkıp üstümü değiştirdim. Kendimi yatağa bıraktıktan sonra bir süre tavanı izledim.
Ben bu evde hep böyle mi olacaktım?
Yalnız ve kimsesiz...
Beni düşüncelerimden ayıran telefonuma gelen mesajın bildirim sesi oldu.
Mimar Bey: Papatya sever misin Sinemis?
Gelen mesaja bakıp kaşlarımı çattım.
Ne alakaydı ki şimdi?
Siz: Evet severim
Siz: Ama ne alaka ki şu an
Mimar Bey: Özdemir Asaf'ın bi sözü vardır bilir misin?
Mimar Bey: Gülüşü güzel kadınlar
Mimar Bey: Papatya severmiş
Mimar Bey: O güzel gülümsemen...
Mimar Bey: Senin o güzel yüzüne çok yakışıyor
Mimar Bey: o yüzden sen hep gülmelisin
Siz: Anonim, benim hayatımda gülümsememi gerektirecek bir şey yok
Siz: Buna değecek hiçbir şey yok
Siz: Selen, Burak, Alperen ve Deniz dışında
Siz: Ama bazen yetmiyor. Bazen başka güzel şeyler de olsun istiyorum
Mimar Bey: O zaman o güzellikleri sen kondur hayatına
Mimar Bey: Mutlu olabileceğin şeyler bul kendine
Mimar Bey: Biliyorum kolay değil
Mimar Bey: Ama üzülerek sadece yaşadığın hayatı zorlaştırırsın ve kendini yıpratırsın
Mimar Bey: ve canın sıkıldığında şunu yap
Mimar Bey: Nefes al nefes ver ve
💫siktir et💫Siz: Hayatımdaki bir güzellik de senin gelişin oldu galiba
Siz: Teşekkür ederim Mimar Bey :)
Mimar Bey: Unutma lütfen
Mimar Bey: Mutluluğunu mutlu olma sebebi yapan insanlar var çevrende
Mimar Bey: Seni tahmin ettiğinden daha çok seviyorum bunu da unutma olur mu? ✔✔
(17.26)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sinemis ile babasının derdini bi çözelim mi artık ?
Gelecek bölüm bi bomba patlatmayalım mı ama?? bussyfaction :)
Hoşça kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|SİNEMİS'İM|
ChickLit0534*******: Yeter artık lütfen ağlama Sinemis. 0534*******: Bu sadece bir film. 0534*******: Ağlamana dayanamıyorum. * Bu arada ben Sinemis. İsmim aslında Çerkez kökenli. Anlamı ise gözümde, göz bebeği demek. Bana adımı annem koymuş. Koymuş diyoru...