_İyi Geceler_

60 12 118
                                    


Merhabaa

Yine bol Deniz'li bir bölüme hoş geldiniz (Love çocuğum benim )

Nasılsınız?

Duydum ki yarın Tyt denemesi varmış bugünki denemenin de üzerine bi bölüm salayım da azıcık mutlu olayım dedim...

Umarım beğenirsiniz

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sinemis Saygın ↬

Uyandığımda hava karanlıktı. Yatağımda doğrulup komodinin üzerindeki telefonumun tuşuna basıp saate baktığımda saatin yediye geldiğini gördüm. Yavaşca yatağımdan kalktım. Kalkarken belimde bir ağrı hissettiğim için kalktıktan sonra bir yere tutunma ihtiyacı hissederek yatak başlığına tutundum ve bedenimi düzeltmeye çalıştım. Dikleşmeyi başardığımda yatak başlığını bırakıp kapıya doğru ilerledim ve odadan çıkıp seslerin geldiği mutfağa ilerledim.

"Sinemis uyandın mı? Ben de tam yemeğini getirecektim." Diyen Ebru abla elindeki tabakları tepsiye koyuyordu.

"Aslında burada yesem daha iyi olur. Kaç gündür yataktan çıkmıyorum biraz değişiklik olsun." Dediğimde Ebru abla tepsiye koyduğu tabakları alıp masaya koydu.

"Peki o zaman, hadi otur. Bak sana en sevdiğin yemeklerden yaptım soğumasın." Masaya oturup tabaktaki parates püresinden ve etten küçük bir parça alıp tadına baktım. Her zamanki gibi. Nefis.

"Babam nerede? Yemiyor mu?" Diye sorduğumda Ebru abla omuzlarını yukarı kaldırarak konuştu.

"Bilmiyorum hayatım. Evde değil kendisi." Anladığımı belli ederek kafa salladım. Tabağımdaki yemeği bitirdikten sonra tabağı masadan alıp tezgaha bıraktım ve Ebru ablaya odaya geçtiğimi haber verip odama ilerledim.

Odaya girer girmez kendimi yatağa bıraktım ve komodinin üzerinde duran kitabımı elime aldım.

Nabizade Nâzım'ın Zehra'sı...

Ne kadar okursam okuyayım okumaktan hiç sıkılmayacağım nadir kitaplardandır kendisi.

Kitabın neredeyse yarısına geldiğimde ayracı kitabın arasına koyup kapattım ve telefonumu alıp açtım.

IQ SEVİYESİ ODA SICAKLIĞINI GEÇMEYEN KÜÇÜK İNSAN TOPLULUĞU Adlı sohbetten yeni mesajlarınız var

Selen <3: Önemli bi konumuz var arkadaşlar

İpek <3: Beni Ezgiden kurtarma planı yapacaksınız değil mi?

İpek <3: lütfen yapın katil olmak istemiyorum

Siz: Hastaneden yeni çıkmamıs olsaydım size gelir seni Ezgiden seve seve kurtarırdım

Alperen: Girl Figth-

Siz: Ne alaka

Buraksu: :) Bir de sormaz mı ne alaka diye

Deniz <3: Konu neydi sevgili arkadaşım Selen

Buraksu: Konuyu değiştirmeye çalışmaz mısın sevgili arkadaşım Deniz

Selen <3: Yılbaşı için nerede toplanıyoruz?

|SİNEMİS'İM|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin