Merhabaa!
Geçen bölüm çok hoşuma gittiniz o yüzden bana rahat battı canım çocuklarım.
Özür dilerim.
Medya: Deniz ile benim aşık olduğumuz hanımefendi.
Lütfen bölüm sonundaki yazdıklarımı okur musunuzz orada önemli bir şey rica ettim sizden
İyi okumlar.
10 Şubat, Cuma
Deniz Demir ↬
Sabah sabah okula saydırmadan gidiyorsam tek sebebi var. Evet, o sebep biricik sevgilim.
Sıcacık yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim. Odama dönüp üzerimi değiştirdim ve pijamalarımı katlayıp yatağımın kenarına koydum. Saçlarımı taradıktan sonra birkaç fıs parfüm sıkıp çantamı alarak mutfağa geçtim.
"Günaydın paşam." diyen İpek'in başına bir öpücük kondurup yanına oturdum.
"Günaydın herkese."
"Zaten İpek'i öp, annene de kuru kuru bi günaydın de." diyen annem 'öyle olsun' der gibi başını salladı.
"İstediğiniz bi öpücük olsun Derin Hanım. Ayıp ediyorsunuz."
"Ben bu evin cidden direğiyim. Böyle baya direk." diye konuştu babam İpek'e bakarak. İpek gülünce babam da güldü.
"Seni de öperim baba." deyip güldüm.
"Aşk olsun hayatım. Ne demek o öyle?" dedi annem babamın omzuna elini koyup. İpek'in bana baktığını hissedince ona baktım ve birbirimize bakıp sırıttık.
Hep beraber kahvaltı ettikten sonra yine hep beraber evden çıktık. Babam ve annem işe gitmek için arabaya bindiklerinde biz de okula gitmek için arabaya bindik.
"Bu hafta sonu berbaer bir şey yapalım mı?" diye sordum İpek'e. Baş başa dışarıda bir şeyler yapmayalı uzun zaman olmuştu. Gözlerim yolda kulağım İpek'in vereceği cevaptaydı.
"Cumartesi olmaz ama pazar uygun." diyen İpek'in sözlerine kaşlarımı kaldırdım.
"Cumartesi ders mi çalışacaksın?" diye sorduğumda İpek dudağını dişleyip kafa salladı.
"Hayır, başka planım var." diye konuştuğunda planının ne olduğunu tahmin ediyordum.
İpek'in üzülmesini istemiyordum ve bu işin sonunda üzülen İpek olacakmış gibi geliyordu. İpek ölmüş bir insana hala tamamı ile bağlı olan birine kendini kaptırıyordu ve bunu izlemek hoşuma gitmiyordu.
"Ne planın var?" diye sorduğumda İpek'in kaşlarını çattığını hissettim.
"Bu ne böyle? Sorguya mı çekiyorsun?" diye konuştuğunda başımı salladım. "Evet, sorguya çekiyorum hanımefendi." diye konuştuğumda İpek sıkıntıyla nefes verdi.
"Alaz ile beraber terapi günleri dışında da görüşme kararı aldık. Cumartesi günü beraber kitap fuarına gideceğiz." diye konuştu İpek. Tam tahmin ettiğim gibiydi.
"İyi arkadaş oldunuz." diye konuşup kırmızı ışığa denk gelmiş olmamızı fırsat bilerek vereceği tepkiyi görmek için İpek'e baktım. Kaşlarını çattı. Keyfinin kaçtığı belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|SİNEMİS'İM|
ChickLit0534*******: Yeter artık lütfen ağlama Sinemis. 0534*******: Bu sadece bir film. 0534*******: Ağlamana dayanamıyorum. * Bu arada ben Sinemis. İsmim aslında Çerkez kökenli. Anlamı ise gözümde, göz bebeği demek. Bana adımı annem koymuş. Koymuş diyoru...