Merhabalaaarrr!
Nasılsınız?
Ben mutsuzum çünkü yine bir sınavım var ve ben korkuyorum :(
Finale yaklaşıyoruz ufacıktan.( Kaçıncı bölüm final olur bilmiyorum ama siz çaktırmayın.)
Ihım ıhım
Medya: Ezgi Cadısı :/
Keyifli okumalar.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sinemis ↬
Gece Denizle konuştuktan sonra hemen uyumuştum. Sabah kalktığımda yanımda Selen yoktu, İpek de yatağında değildi.
Komodinin üzerinden telefonumu alıp gelen bildirimin üzerine tıkladım.
Mimar Bey: İyi geceler güzelimm
(01.57)Siz: Günaydın Mimar Beyciğim, bugün seni bulmak için çalışmalara başlıyorum. Hazır ol.
Anında çevrim içi olup bir şeyler yazmaya basladı.
Mimar Bey: Beni bulamayacaksın Sinemis çünkü ben hep elediğin şıklardan olacağım :)
Siz: Bana sadece 1 ay ver Mimar Bey.
Mimar Bey: Peki, kazanan kaybedeni yemeğe çıkartır.
Siz: Kabul ✔✔
(10.39)Sohbetten çıkıp İnstagram'a girdim ve biraz da orada oylanadım. Burnuma gelen pankeklerin kokusuyla artık kalkmam gerektiğini düşündüm. Üzerime mavi bir eşofman takımı giyip saçlarımı taradım. Aşağıya indiğimde İpek, Burak ve Selen'in masayı hazırladığını gördüm.
"Ooo çok şükür uyanabildiniz prenses hazretleri." Diyen Burak'a gözlerimi devirip elimle saçımı savurdum.
"Deniz ve Alperen nerede?" Diye sorduğumda Burak 'yazıklar olsun' bakışını attı.
" İnsan önce bi günaydın deyip beni öper sonra Deniz ve Alperen'i sorar. Anladık onları daha çok seviyorsun."
"Hıç de bile şu anlık sadece İpek ve Selen'in bildiği bir şey anlatacağım sana o yüzden sordum o ikisini. Aramızda sır yani. Okey misin şimdi?" Dediğimde Selen elindeki pankekleri masaya koyudu İpekle boş sandalyelerden birine oturdular. Burak ise meraklı gözlerle bana bakıyordu.
"Bizim okuldan bir çocuk bana anonim olarak yazıyor. Belli ki bana karşı bazı hisleri var. Şimdiye kadar hic peşine düşmedim ama artık bulmak istiyorum." Dediğimde Burak olayı anlamamış şekilde yüzüme bakıyordu.
"Ne?"
"Lan Burak, neyini anlamadın? Kızın anonimi var işte." Diyerek İpek sözü aldı. Burak bu sefer anlamış gibiydi.
"Buna çok uzun cümle kurunca anlayamıyo." Diye fısıldayan Selen'e alttan alttan güldüm.
"Ee nasıl bulacaksın peki?" Diyen Burak'a cevirdim bakışlarımı.
"Çocuk basketbol takımındaymış. Sen de basketbol takımında olduğuna göre tanıyorsundur diye düsunüyorum. Bana önce bi isim listesi lazım. Sonra seninle listedeki arkadaşlar hakkında bilgi toplamıyız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|SİNEMİS'İM|
ChickLit0534*******: Yeter artık lütfen ağlama Sinemis. 0534*******: Bu sadece bir film. 0534*******: Ağlamana dayanamıyorum. * Bu arada ben Sinemis. İsmim aslında Çerkez kökenli. Anlamı ise gözümde, göz bebeği demek. Bana adımı annem koymuş. Koymuş diyoru...