İşte başlıyoruzz
Öncelikle belirtmek isterim ki bu benim ilk kitabım yani profesyonel değilim :) kendimi geliştirmem açısından yorumlarınız çok kıymetli bu nedenle bölümler hakkındaki düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirimm. Eleştirinin kalp kırmayacak şekilde her türlüsüne tamamen açığım :)
2 Nisan 2023 güncellemesi: ilk 15 bölüm aşırı saçma ve cringedir. Sonraki bölümler biraz daha iyi gibi... Söylemek istedim.
26 Ağustos 2023 güncellemesi: İlk 20 bölüm birkaç sene önce yazıldığı için tamamen değişecek ve düzenlenecektir.
Başlama tarihlerinizi alalım mıı?
Bu bölüm Lareina413 'e ithaf edildi.
________________________________________________________________________________
Üstümü giyinip evden çıkmam gerekiyordu. Çok geç kalmıştım. Bugün arkadaşlarla hep beraber avm de buluşup sinemaya gidecektik. Seansın başlamasına sadece 50 dakika vardı.
Üstüme rahat ve geniş bir pantolon ve yine bol, siyah bir sweat geçirdim. Dolabımdan şişme montumu ve şapkamı aldım. Botlarımı giydikten sonra taksi durağına doğru yürümeye başladım. Şansıma boş bir taksi vardı. 15 dakika sonra gideceğim yere varmıştım.
Tam telefonumu cebimden çıkarmış Selen'i arayacaktım ki bana doğru koşan birini fark etmemle yerimde durdum.
Burak sarılmayı abartıp üstüme çullanınca küçük bir çığlık attım.
"Lan öküz yavaş yere düşeceğim."
"Öyle olsun Sinemis Hanım." Dedi Burak yalandan üzülmüş gibi yaparak.
Bu arada ben Sinemis. İsmim aslında Çerkez kökenli. Anlamı ise gözümde, göz bebeği demek. Bana adımı annem koymuş. Koymuş diyorum çünkü ben onu hatırlamıyorum bile ben henüz iki yaşındayken bir trafik kazasında ölmüş.
Evet ben Sinemis. Arkadaşlarımı saymazsak kimsem yok. Babam hala hayatta ama sadece maddi anlamda. Parası var. Çok parası var. Ama bu zerre umrumda değil. Çünkü paraya değil sevgiye ihtiyacım var.
Ben Sinemis. Ne anne sevgisini ne de baba sevgisini tadabildim.
Ben Sinemis. Bakmayın güldüğüme benim de içimde bir yan eksik...
----------------
232 kelime..:)Aslında dramatik olmaması gerekiyordu isbdkxushflxiandlso
Aslında texting bir bölüm olacaktı ama neyse.
Düşüncerinizi alayım mı buraya?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|SİNEMİS'İM|
ChickLit0534*******: Yeter artık lütfen ağlama Sinemis. 0534*******: Bu sadece bir film. 0534*******: Ağlamana dayanamıyorum. * Bu arada ben Sinemis. İsmim aslında Çerkez kökenli. Anlamı ise gözümde, göz bebeği demek. Bana adımı annem koymuş. Koymuş diyoru...