Merhabaaa!
Nabersiniz?
Ben Alaz'ı size sevdirecektim nasıl böyle oldu ki bu?
Ama Alaz'ı size sevdireceğim eheheheh
Hiç beklemediğiniz bir şey olacak.
(Asla merak edin diye yazmadım.)Medya: Bizimkilerrr
İyi okumalarr
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sinemis ↬
Alaz ile ayrıldıktan sonra Buraklara doğru adımlamaya başladım.
Hem Alaz'a hem de Buğlem'e o kadar üzülmüştüm ki bir anlığına kendi dertlerimi unutmuştum. Alaz iyi çocuktu evet ama Buğlem'e inanması gerekirdi. Sonuç olarak onu gerçekten çok seviyordu. Acaba ona inanmamasının nedeni çok mu toy olmasıydı? Buğlem'den bahsederken titreyen, sesi yumuşayan, gözleri dolan bi çocuk Buğlem'i sevmiştir bence. Ama madem bu kadar seviyordu keşke ona inanmayı seçseymiş.
Evin önüne geldiğimde Burak'ın bana verdiği yedek anahtarla kapıyı açıp içeri girdim. Burak evde değildi. Yukarı çıkıp üstümü değiştirdim ve tekrar aşağı indim.
Hafta sonu olduğu için biraz daha rahattım. En azından yarına yetiştirmem gereken bir şey yoktu.
Oturma odasındaki kanepelerden birine gidip oturdum. Ne televizyon açtım ne de başka bir şeye baktım. Tek yaptığım Burakların duvardaki aile tablosuna bakmak oldu. Kaç dakika baktım bilmiyorum ama en sonunda gözlerim yanmaya başlamıştı. gözlerimi kapatıp kafamı yastığa koydum. Uyumuyordum zaten uyuyamıyordum da. Telefonumun titremesiyle Whatsapp'a girdim.
Mimar Bey: Sinemis Hanım biz yazmazsak yazmıyorsunuz yalnız
Anonimden gelen mesajla onu ne kadar ihmal ettiğimi hatırladım.
Siz: Bu aralar çok yoğunum Mimar Bey ama en kısa zamanda telafi edebiliriz
Mimar Bey: Bu fikir fazlasıyla hoşuma gitti
Siz: O zaman size bir kaç sorum var
Mimar Bey: Gönder gelsin
Siz: Ne yapmaktan hoşlanırsınız Mimar Bey?
Mimar Bey: Basketbol oynamayı, film izlemeyi, piyano çalmayı, futbol izlemeyi ve kitap okumaktan hoşlanıyorum. Senin nelerden hoşlandığını az çok biliyorum ama belki eksik bildiklerim vardır.
Mimar Bey: Söyle bakalım Sinemis Hanım, siz ne yapmaktan hoşlanırsınız?
Siz: Dans etmeyi, şarkı söylemeyi ve dinlemeyi severim. Senin aksine basketbol oynamayı değil izlemeyi seviyorum çünkü malum boyum oynamak için pek uygun değil. Ayrıca film izlemek ve kitap okumaktan da hoşlanırım.
Mimar Bey: Benim de boyum bir basketbolcu için aman aman bi boy değil üzülme
Siz: LAN BENİ SİNİRLENDİRME BOYUN KAÇ DESEM 1.80'DEN AŞAĞI BİR ŞEY SÖYLEMEZSİN
Mimar Bey: Şey... Tam 180 santimim ben
Siz: Maşallah pek kısaymışsın.
Siz: Buna da şükür 190 - 200 arası bir şey söyleseydin burdan sana uçardım yemin ederim
Mimar Bey: Biraz zor uçardın o boyla öpidflöpierskpidlşföpcosd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|SİNEMİS'İM|
ChickLit0534*******: Yeter artık lütfen ağlama Sinemis. 0534*******: Bu sadece bir film. 0534*******: Ağlamana dayanamıyorum. * Bu arada ben Sinemis. İsmim aslında Çerkez kökenli. Anlamı ise gözümde, göz bebeği demek. Bana adımı annem koymuş. Koymuş diyoru...