MerhabaNasılsınız?
Son yaşanan olaylar yüzünden kötü bir zamandan geçtik ülkece. Depremde yakınlarını kaybeden herkesin başı sağ olsun. Umarım ülke olarak çabucak toparlanırız.
Bu arada bölümlerin giriş bölümlerini artık böyle yapma kararı aldım diğer türlüsü pek
güzel değildi.Medya: Sinemis ve Deniz'i izleyen Burak'ın arabanın dikiz aynalarına yansıyan görüntüleri...
İyi okumalar
Sinemis Saygın ↬
Sabah gözlerimi açtığımda resmen Selen'in üzerinde yattığımı fark etmemle hemen yataktan kalktım.
"Oo prenses uyandın mı sen bakayım? Yastıklar rahat mıydı?" deyip gülen Selen'in yüzüne mahçup bir şekilde baktım.
"Selen biz bütün gece böyle miydik? Neden beni uyandırmadın?" dediğimde Selen yatakta oturur pozisyona geçti.
"Aslında seni birkeç kez uyandırdım ama uyuyunca... Aman canım boş ver." diyen Selen'e yavru kedi bakışları atmaya başladığımda Selen kıkırdadı.
"Ben İpekle yatacağım bundan sonra. Deniz'e yap ne yapıyorsan. O dünden razı nasıl olsa." diyen Selen alayla konuştuğunda yataktaki yastıklardan birini ona fırlattım.
"Öyle olsun! Ben de gider sevgilimle sarılır uyurum." diyerek kapıya adımladığımda Selen arkamdan bağırdı.
"Bence mükemmel fikir!"
Odadan çıkıp yan odanın kapısını yumrukladım. Alperen'in içeride söylendiğini duyunca hemen merdivenlere koşup aşağı indim. İpek ve Deniz'in odasının önüne geldiğimde sakin bir şekilde kapıyı tıklattım. İçeriden içeri girmek için onay aldığımda kapının kulpunu indirerek kapıyı açtım ve içeri girdim.
Deniz kendi yatağının üzerinde otururken İpek çoktan yatağını toplamış camın kenarındaki sandalyeye oturmuş kitabını okuyordu.
"Günaydın."
"Günaydın ama bence biraz daha uyuyabiliriz." diyen Deniz kendini yatağa bıraktığında gülümsedim.
"Ben acıktım. Hadi hazırlanalım da kahvaltıya gidelim." dediğimde İpek elindeki kitabı bırakıp sandalyesinden kalktı.
"Ben hazırlanıyorum." deyip dolaptan kıyafetlerini çıkartıp yatağına attı.
"Abi, iki dakika müsaade eder misin?" diyen İpek'e karşılık olarak Deniz yataktan kalkıp dışarı adımladı. Ben de kapıyı arkamdan kapatarak odadan çıktığımda kapının önünde duran Deniz eğilerek yanağıma bir öpücük kondurduğunda gülerek geri çekildi.
"Günaydın demiş miydim?" dediğinde kıkırdadım.
"Hatırlamıyorum ki." deyip elini tuttuğumda merdivenlere ilerlemeye başladık yukarı çıktığımızda Selen'in ve benim olan odaya girdik. Deniz yatağa oturduğu anda yorganın altına saklanmış olan Burak'ın Deniz'e sarılmasıyla sabah sabah şoklandık.
"LAN!" diye bağıran Deniz Burak'tan kurtulmaya çalışırken Burak Deniz'e sıkıca sarılmaya devam ediyordu.
"ALLAH BELANI VERMESİN GERİ ZEKALI! SABAH SABAH AKLIM ÇIKTI."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|SİNEMİS'İM|
Genç Kız Edebiyatı0534*******: Yeter artık lütfen ağlama Sinemis. 0534*******: Bu sadece bir film. 0534*******: Ağlamana dayanamıyorum. * Bu arada ben Sinemis. İsmim aslında Çerkez kökenli. Anlamı ise gözümde, göz bebeği demek. Bana adımı annem koymuş. Koymuş diyoru...