Merhaba!
Nasılsınız?
Başlayalım mı?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sinemis ↬
Herkes aşağıda toplandığında bir film seçerek izlemeye başladık. Filmin ortasında Deniz ve Alperen ikilisi koltuklarda uyuyakalmıştı. Hal böyle olunca kimse eve gitmemişti. Bu gece herkes burada kalacaktı. Film bittiğinde Selen ile yukarı çıkıp pike alıp Deniz ve Alperen'in üzerini örttük. Evde fazladan oda olmasına rağmen İpek, Selen ve ben kız kıza takılmak istediğimiz için aynı odada kalacaktık. İpek yere bir yatak yapıp oraya kurulmuştu, Selen ve ben de yatağın üzerinde oturuyorduk. Onlara babamla ilgili bir şey anlatıp keyfimizi kaçırmak istemiyordum. Zaten ben de alışmaya çalışırken bu konuyu tekrar tekrar konuşmak istemiyordum.
"Kızlar bi baksanıza hangi fotoğrafı paylaşayım." diyen Selen'in yanına iyice sokulduğumda İpek de kendini yatağın üzerine atmıştı. Birkaç dakika içinde zar zor ortak bi fikre varmıştık.
Sağdan soldan konuşmaya başlayınca konu nasıl olduğunu bilmeden anonime gelmişti.
"Eee Sinemis anonimden ne haber?" diyen Selen'e baktığımda yüzünde hınzırca bir sırıtış vardı. İpek ise şaşkın bakışları arasında "Ne?" dedi.
"Sinemis'in anonimi var." diyen Selen bu durumla çok eğleniyormuş gibiydi. İpek ise şoktaydı.
"Kimmiş peki?" diye sorduğunda Selenle birbirimize bakıp derin bir 'ah ah' çektik ve sözü Selen'e bıraktım.
"İpek sence kim olduğunu bilsek anonim diye bahseder miyiz muzlu çaklıtlı supanglem?" İpek'in yüzünde beliren aydınlanma ile dayanamayarak gülmeye başlamıştım.
"Evet ben de karanlıkta kaldığım 16 buçuk seneden sonra aydınlığa kavuştum."
"Evet Sinemis, var mı bi gelişme?" diyen Selen'e bakıp düşünüyormuş gibi yaptım.
"Evet aslında var hatta birden çok var." dediğimde ikisi de yerlerinden meraklı bakışlarla beni dinliyordu.
"Basketbol oynamayı, film izlemeyi, piyano çalmayı, futbol izlemeyi ve kitap okumaktan hoşlanıyor hatta basketbol takımında. Boyunun da 1.86 olduğunu söyledi." diyerek devam ettim sözlerime.
"Sinemis eğer okulun basketbol takımındaysa Burak ve abim onu tanıyordur, onlara sorsana." diyen İpek'e şaşkınlıkla bakıyorduk. Şaşkınlıkla bakıyorduk çünkü az önce anonim bir kişinin kim olduğunu soran kız şimdi bize mantıklı bir fikirle geliyordu.
"Olabilir ama o zaman olayı onlar da öğrenmiş olur."
"E kızım sanki birbirimizden gizli saklımız var. Söyle ne olacak." diyen Selen'in sözleri kendimi kötü hissetmeme neden oldu.
Gizlimiz saklımız mı var?
Evet Selen, var.
Aslında benim babam sizin bildiğiniz adam değil.
Şu an bi evim yok.
O evden çıktım. O adama daha fazla minnet göstermemek için gelecek dönem okumdan kaydımı alacağım.
Ha bir de çalışıp para kazanmalıyım.
Kafamı sallayarak "yarın anlatırım." dedim ve böylece konuyu kapattık. Ama Burak'a anlatmak istemiyordum nedensizce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|SİNEMİS'İM|
ChickLit0534*******: Yeter artık lütfen ağlama Sinemis. 0534*******: Bu sadece bir film. 0534*******: Ağlamana dayanamıyorum. * Bu arada ben Sinemis. İsmim aslında Çerkez kökenli. Anlamı ise gözümde, göz bebeği demek. Bana adımı annem koymuş. Koymuş diyoru...