_Sevgisiz_

203 88 208
                                    

Hellöw! Ben geldim ehehehhehe

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayınn.

Medya: Artic Monkeys|505 


Bu bölüm StellaGordon7 aşkıma ithaf edildi.


İyi okumalar ♣

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sinemis Saygın ↬

Sabah uyandığımda Selen hala uyuyordu. Kızıla çalan sarı saçları yüzüne düşmüş çillerini kapatmıştı. Karşımda mükemmel bir manzara vardı. Onu uyandırmamak için yataktan kalkmadım. Yanımda duran telefonu elime aldım. Anonimle olan sohbete girdim.

Siz: Günaydın anonimciğim

Siz: Uyansana lan!

0534*******: Uyanık olmadığımı kim söyledi??

Siz: Bilmem kim dedi ki onu?

0534*******: Allah Allah

Siz: Eee anonim

Siz: Bana kendinden bahsetsene

0534*******: Seninle aynı okulda okuyorum, seninle tanışıyoruz ama çok yakın sayılmayız en büyük hobim seni izlemek, ayrıca çok yakışıklıyım.

Siz: HCUILTKJMDFŞFÖCSLŞFKJBUVKSMŞDKF

Siz: Demek en büyük hobin beni izlemek...

Siz: Ayrıca yakışıklısın.

0534*******: Çok da becerikliyim.

0534*******: Vee zekiyim

Siz: Egonu çekersen seninle konuşmak istiyorum.

0534*******: FGCVKNMÖLKZDFUVJMBÖVÇ

0534*******: Ayrıca çok güzel ve özel birine aşığım.

Siz: O özel ve güzel birini merak ettim şimdi... ✔✔

Telefonu komodinin üzerine bıraktım. Selen'i gıdıklamaya başladım.

"SİNEMİS YAPMA!" diye bağıran Selen'i gıdıklamayı bırakıp muzaffer (muzaffer?) bir şekilde güldüm.

"Ne sırıtıyorsun pişmiş kelle gibi? İnsan böyle mi uyandırılır?" diyen Selen'e yapmacık bir üzüntüyle bakarak "Ne yapayım çok acıktım." dedim dudağımı dışa doğru bükerek.

Yataktan kalkan Selen gidip büyük ve beyaz dolabımın kapağını açtı. Yatağın üzerine 2 sweat ve eşofman attı. Üzerimizi değiştirdikten birbirine girmiş saçımı tarayıp alttan bağladım ve kahvaltıya indik.

Biz masaya geçtiğimizde babam kahvaltısını bitirmiş yerinden kalkmıştı. Bizi görmesiyle değişen yüz ifadesi bile canımı sıkmaya yetmişti.

"Ebru Hanım, kahvemi bahçeye getirin lütfen." diyerek bahçeye hızlı ve bi o kadar büyük adımlarla çıktı.

Selen durumumuzu biliyordu. Ve şu an çok gerilmişti. Onu gerdiğimiz için mahçup bir bakış attım. Gülümseyerek elimi tuttu. Beraber kahvaltı ettikten tekrar odama geçtik.

Birkaç saat sonra yapılacak her dedikodu yapılmıştı. Selen'e anonim meselesini anlatmaya karar verdim.

"Selen benim anonimim var." dedim. Alakasız bir şekilde bodoslama söylediğim için şaşıracağını düşünmüştüm ama Selen pek de beklediğim gibi bir tepki vermedi.

|SİNEMİS'İM|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin