{5}

2.2K 68 76
                                    

⁉️ ATTENTION PLEASE ⁉️

* DON'T BE GHOST READERS *

Ααααα και να μην ξεχάσω άλλαξα τον Στέφανο και τον Αχιλλέα
Πηγαίνετε δείτε πως είναι τώρα 🤭🤭

Πρωί επόμενης μέρας:

Είμαστε στους διαδρόμους του σχολείου μιλώντας με την Εύα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Είμαστε στους διαδρόμους του σχολείου μιλώντας με την Εύα. Η συζήτηση μας όμως διακόπτεται από ένα παιδί από το 15μελες το οποίο με ενημερώνει ότι έχουμε σύσκεψη σε λίγο.
Αποχαιρετώ την Εύα και γυρνω πλευρό για να φτάσω στην αίθουσα που μου είπαν. Ξαφνικά βλέπω τον Αχιλλέα να έρχεται και κείνος από την αντίθετη φορά. 
Τσακωθηκαμε αμέσως  στο ποιος θα μπει πρώτος μέσα. Τελικά μπήκα εγώ και κείνος ακολούθησε από πίσω μου ενοχλημένος. Πήραμε τις θέσεις μας στο μεγάλο τραπέζι , οι οποίες ήταν στην μια άκρη ο Αχιλλέας και στην άλλη εγώ. Το είχα ζητήσει από χθες στα παιδιά διότι δεν τον αντέχω δίπλα μου.

Αχιλλέας : Πώς και ήρθε; Νόμιζα ότι το ξέχασε.

Άρια: Εγώ ζήτησα νέα  σύσκεψη Αχιλλέα χθες διότι δεν ήμουν καθόλου παρούσα.

Αχιλλέας : Και τώρα που είναι , νομίζει ότι θα αλλάξει κάτι;

Άρια: Φυσικά και θα αλλάξουν πολλά. Ξεκινάμε τις προετοιμασίες για το πάρτυ ; Λοιπόν εδώ σας έχω....

Τώρα πια δεν απευθύνομαι σε εκείνον αλλά στα άλλα μέλη δείχνοντας τις ιδέες μου τις οποίες της είχα σκεφτεί χθες. Είχα σκύψει μπροστά στο τραπέζι και με το δάχτυλο μου τους έδειχνα το χώρο και το τι θα βάλουμε σε κάθε άκρη του. Όλοι φάνηκαν έκπληκτοι με τις ιδέες μου και πρόθυμοι να βοηθήσουν να επιτύχει.

Ο Αχιλλέας από την άλλη ήταν δύσπιστος , καθισμένος στην αναπαυτική καρέκλα του. Το δάκτυλο  του χεριού του  το είχε βάλει στο μάγουλο του.

Το μόνο πρόβλημα είναι ο Αχιλλέας!

Αν δεν συμφωνήσει ο Αχιλλέας με τις απόψεις μου , χάθηκε η πρώτη προσπάθεια να επικρατήσει η θέση μου που έχω

MY BAD BOYWhere stories live. Discover now