Πηγαίνουμε προς το κυλικείο μαζί με την Εύα γιατι αποφάσισε να πάρει ένα σάντουιτς να φάει . Η παρέα του Αχιλλέα λίγο πιο δίπλα. Εγώ περίμενα υπομονετικά.
Κοιτώ προς το μέρος τους. Αναρωτιέμαι πώς τους κάθονται γκόμενες εφόσον είναι , όπως είναι.Ο Φίλιππος αποχωρεί από την παρέα και έρχεται προς το μέρος μου. Αρχίζουμε να μιλάμε διότι ήθελε να μου κρατήσει συντροφιά όσο παραγγέλνει η Εύα.
Γελούσαμε ώσπου η Εύα ήρθε προς το μέρος μας με ένα χαμόγελο. Μου δίνει μια αγκαλιά και αποχωρεί ώστε να φάει με την ησυχία της η Εύα. Μην έχουμε και αναποδιες τώρα που πήρε το σάντουιτς , σκέφτηκε.
Μπαίνω μέσα στην τάξη , στο θρανίο. Ο Αχιλλέας δεν έχει έρθει ακόμα.
Άργησα να μιλήσω.Αχιλλέας : Με περίμενες , δεν με περίμενες.
Άρια: Ήλπιζα ότι εξαμφανιστηκες για να ησυχάσω.
Αχιλλέας : Αφού περνάμε καλά τα δύο μας.
Άρια: Μια ώρα κάθισα το πρωί κοντά σου και μου έσπασες τα νεύρα.
Αχιλλέας : Δεν ξέρεις να διασκεδάζεις.
Άρια: Ή απλά δεν τα βρίσκω όλο τόσο ξεκαρδιστικά.
Στριφογύρισε τα μάτια του ο Αχιλλέας. Γυρνά προς τον όρθιο Στέφανο με ένα χαμόγελο. Πετά τη μπάλα ο Στέφανος που κρατά και έρχεται προς το μέρος μας. Ο Αχιλλέας την πιάνει γρήγορα πρώτου έρθει στην μούρη μου. Τον κοιτώ έντονα ενώ εκείνος παίρνει καλύτερα την μπάλα πετώντας την πίσω.
Σηκώνεται πάνω μαζί με τον Αχιλλέα και κάνουν ένα χορό θριάμβου.
ΤΙ ΖΩ ΘΕΕ ΜΟΥ?
Κάθεται ξανά κάτω διότι ήρθε ο καθηγητής. Με κοιτά που τον κοιτώ.
Αχιλλέας : Τι;
Άρια: Αυτό ρωτώ και εγώ. Τι ήταν αυτό;
Αχιλλέας : Που ζεις; Σε σπηλιά; Ξεκίνησαν οι αγώνες ποδοσφαίρου.
Άρια: Και; Θα κάνετε την τάξη γήπεδο ή πίστα χορού ;
Αχιλλέας : Για να παίξουμε μπαλιτσα , όλα τα μπορώ.
Μου λέει πονηρά κλείνοντας μου το μάτι ενώ εγώ τον κοιτώ με ύφος αγελάδας.
Άρια: Γιατί ακόμα σε ακούω είπαμε;
Αχιλλέας : Γιατί είμαι ποθητός , ο ατιμος. Αχχχ
Άρια: Πιο πολύ , πεθαίνεις
Κυριολεκτικά.