[....]
VideoCall with : Εύα
Άρια: Εύα , πρέπει στα αλήθεια να διαλέξω ανάμεσα σε κείνον ή τον Ματέο?
Εύα: Ναι ρε Άρια είναι σαν να παίζεις και με τους δύο.
Άρια: Αλλά ποιον; Δεν ξέρω, αλλά τον Ματέο τον ερωτεύτηκα που ήταν τόσο μυστηριώδες , τόσο γλυκός και προστατευτικός . Είναι το ιδανικό αγόρι για εμένα.
Εύα : Για τον Αχιλλέα;
Άρια: Ο Αχιλλέας τώρα είναι ένα βλάκας ο οποίος κοιτά μονάχα τον εαυτό του. Κρίνει τους άλλους λόγω της εμφάνισης του και το υπόβαθρο τους. Προσπαθεί να κάνει την ζωή του καθένα μίζερη ενώ είναι εκείνος ο μίζερος. Αχ...
Εύα: Άκουσα μόλις ένα αχχχ να ξεπροβάλλει στο τέλος?
Άρια: Απλά ο Αχιλλέας ... είναι.... πώς να το πω .... Ώρες ώρες γλυκός και κρύβει μια τρυφερή πλευρά που την εκδηλώνει μονάχα σε εμένα. Πίστευα ότι το κάνει επίτηδες αλλά κάθε φορά λέει κάτι το οποίο μου προκαλεί έναν πόνο στο στομάχι.
Εύα: Και?
Άρια: Μερικές φορές μου αρέσει έτσι όπως με πειράζει. Το βρίσκω διασκεδαστικό που προσπαθεί τόσο πολύ ενώ του κάνω την δύσκολη. Άσε! Τον είχα πετύχει μια φορά να κοιτά την καθηγήτρια της ιστορίας και ιδιαίτερα τα... τέτοια της τέλος πάντων...
Εύα: Βλέποντας τον να την κοίτα πως ένιωσε;
Άρια: Ότι τα αγόρια μόνο εκεί κοιτούν για να περάσει αυτή η βαρετή ώρα μαζί της.
Εύα: Όταν το έκανε εκείνος;
Άρια: Αηδιασα ρε Εύα , εσύ τι άλλο θα έκανες;
Εύα: Τίποτα , τίποτα.
Άρια: Άσε μερικές φορές ανατριχιαζω με την μικρή απόσταση που απέχουμε. Δηλαδή λίγο να κάνει πιο κει δεν γίνεται. Εύα είσαι στην γραμμ-
Εύα: Απλά βλέπω ότι σου αρέσει λιγάκι ο Αχιλλέας.
Άρια: ΤΙΙΙΙΙΙΙ ???
Ουρλιάζω μέσα στο τηλέφωνο και είναι σίγουρο ότι με άκουσε και ο Αχιλλέας που μένει απέναντι. Μέχρι και όρθια σηκώθηκα με τις ανοησίες που μου λέει η Εύα στο τηλέφωνο.
Εύα: Ηρέμησε!
Άρια: Ακούς τι λες? Εγώ , εκείνος? Εμείς? Ερωτευμένη ? Τι? Όχι!