the end

1.9K 54 72
                                    

Αχιλλέας : Που νομίζεις ότι πας;

Άρια: Δεν καταλαβαίνω τι θες τώρα. Σου είπα μακρυά σου.

Λέω και παίρνω το χέρι μου από το δικό του

Αχιλλέας : Τι να θέλω βρε Άρια ;

Άρια : Δεν ξέρω τι σκέφτεσαι ξέρεις

Αχιλλέας : Ε λοιπόν να σου πω τι σκέφτομαι;

Άρια: Τι;

Ρωτώ δίχως να ξέρω τι θα επακολουθήσει. Τον κοιτώ με ερωτηματικά εκείνος από την άλλη με ένα πονηρό βλέμμα . Ξαφνικά τον βλέπω το πόδι του να σέρνεται μπρος μου. Φαίνεται ότι θέλει να έρθει πιο κοντά. Φοβισμένη οπισθοχωρω αργά ενώ κάνει και εκείνος με αυτόν τον ρυθμο ένα βήμα μπροστά.

Αχιλλέας : Εσενα και εμένα όπως παλιά.

Άρια: Πολλά θες

Αχιλλέας : Όταν είχες την τάση και με πήγαινες διαρκώς κόντρα ενώ άλλοτε είχες αρκετές ορέξεις να με φλερτάρεις στα κρυφά.

Άρια: Κάνεις λάθος εγώ ποτέ δεν...

Αχιλλέας : Θέλω πάλι πίσω τις νύχτες  που με φροντισες και ήσουν πλάι μου ότι και αν συμβεί ότι και αν γίνει να δεις άμα ξύπνησα.

Άρια: Έχεις δίκιο κακώς εμένα ξυπνια τόσες νύχτες για να σε δω πρώτη. Έκανα μαύρους κύκλους εξαιτίας σου

Αχιλλέας: Θέλω πάλι πίσω τις μέρες που ειλικρινά δεν άντεχα δίχως ένα σου άγγιγμα , δίχως ένα σου βλέμμα.

Άρια: Λοιπόν δεν φταίω εγώ

Αχιλλέας : Έχεις δίκιο φταιω εγώ.

Λέει κάπως στενάχωρα κοιτώντας το πάτωμα. Πρώτου μιλήσω όμως έρχεται μπροστά μου πιο επικίνδυνα από ποτέ και εγώ κάνω όλο και πιο πίσω αυτή την φορά.

Αχιλλέας :  Φταίω εγώ  που σε θέλω τώρα και ποθώ ένα σου φιλί , ένα σου χάδι  , ένα άγγιγμα στο μέρος της κεφαλής μου από τα όμορφα και βελούδινα χεράκια σου . Φταίω εγώ που τώρα θέλω να γλυκά και υπέροχα χείλη σου να αγγίξουν κάθε σπιθαμή του κορμιού μου όπως άγγιζαν προχθές. Φταίω εγώ που ειλικρινά σε κατέστρεψα επειδή είμαι βλάκας. Ναι το παραδέχομαι Άρια είμαι βλάκας τώρα που το σκέφτηκα. Είμαι βλάκας που ειλικρινά άφησα ένα τέτοιο κορίτσι να κλαίγεται για εμένα ενώ αξίζει όλο τον κόσμο . Και πάλι φταίω εγώ  τώρα που ύστερα από όλα αυτά  , σε θέλω ακόμη δίπλα μου ενώ εσύ δεν με θες και έχεις δίκιο βρε μωρό μου που δεν θες. Ούτε εγώ θα ήθελα.

MY BAD BOYWhere stories live. Discover now