{36}

1.3K 40 42
                                    

Πήγαμε από εκεί με την Μαρκέλλα. Σήμερα Σάββατο.Για να μην τα πολύ λέμε έχουμε πολλά για σήμερα.

Όπως μαθήματα , δουλειές και ύστερα μαραθώνιος της αγαπημένης μου σειράς.

Αφού έκανα τα πάντα ύστερα από κάτι ώρες κάθισα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αφού έκανα τα πάντα ύστερα από κάτι ώρες κάθισα. Η μαμά με την Μαρκέλλα είχαν πάει σε μια συνάντηση με μια άλλη μαμά και το παιδάκι της.

Παλι μονη και έρμη στο σπίτι.
Η Εύα έχει κανονίσει με Στέφανο.

Ελεοςςς
μόνη σαν το μπακουρι!

Έλεγα να του στείλω να έρθει από εδώ αλλά έχει άλλες δουλειές σίγουρα. Λογικά γκόμενες θα είναι αυτές.

Έβαλα να δω στο δωμάτιο μου την σειρά επειδή κάτω έκανε κρύο και δεύτερον καλύτερα στο κρεβάτι μου που μπορώ να ξαπλώσω και νιώθω άνετα.

Έτσι όπως έβλεπα  , ακούω κάτι. Υπέθεσα είναι από την σειρά. Ώσπου ξανά χτύπησε πιο δυνατά. Κοιτώ προς το παράθυρο με το τρίτο χτύπημα. Κάποιος έριχνε πετραδάκια. Ανοίγω την κουρτίνα και βλέπω τον Αχιλλέα από απέναντι.

Τον κοιτώ με ένα βλέμμα αγανάκτησης. Βλέπω τότε να ανεβάζει ένα χαρτόνι και να το τοποθετεί κάτω από το στήθος του.

Μου δείχνει να το διαβάσω.

Τον κοιτώ καλύτερα και βλέπω να έχει γράψει  το εξής

" θες να έρθω για παρεούλα; "

Παίρνω ένα χαρτί και του γράφω :

" όχι "

ύστερα γράφει εκείνος βλέποντας με αποφασιστικά:

" θα φέρω κάτι να φάμε  το υπόσχομαι "

του γράφω σε άλλο ύστερα δείχνοντας του από το παράθυρο :

" σίγουρα; "

Μου γράφει :

" ναι βρε"

Γνέφω σε εκείνον ότι τον αφήνω να έρθει από εδώ. Εκείνος με κοιτά και μου στέλνει ένα φιλάκι. Κανω ότι το πιάνω και ετοιμάζεται.

MY BAD BOYWhere stories live. Discover now