{9}

1.8K 57 73
                                    

Άρια

Βάζω επιτέλους τα τακούνια που τόση ώρα προσπαθούσα να βάλω.
Η Εύα θα έρθει πιο αργά διότι τότε ξεκινά το πάρτυ. Εγώ νωρίς για να καθίσω με τον πρόεδρο να θέσουμε και τις τελευταίες λεπτομέρειες.

Κοιτάω άλλη μια φορά στο καθρέπτη
Σκόρδα , σκόρδα!
Κατεβαίνω με προσοχή κάτω φτιάχνοντας το ίσιο μαλλί μου στην άκρη. Θα με πάει η μαμά με το αυτοκίνητο μέχρι εκεί διότι ο Αχιλλέας θα έχει φύγει σίγουρα.

Μαμά: Κούκλα, κούκλα.

Άρια: Ευχαριστώ.

Μαμά : Είσαι έτοιμη να φύγουμε;

Άρια: Νομίζω πως ναι.

Κλειδώνουμε το σπίτι , μπαίνουμε μέσα στο αυτοκίνητο και φτάνουμε στο μαγαζί. Βγαίνω και κλείνω την πόρτα του αυτοκινήτου.
Η μαμά ανοίγει το παράθυρο και τείνει το κορμί της μπροστά. Σκύβω ελάχιστα για να την ακούσω:

Μαμά : Να προσέχεις , όχι πολλά φιλιά , όχι κάπνισμα , οχι....

Άρια: Όχι σεξ χωρίς προφυλακτικό... Το κατάλαβα μαμά. Θα προσέχω μην έρθω έγγυος στο σπίτι.

Μαμά: Ναι κορόιδευε. Καλά κόρη μου. Κοίτα να περάσεις καλά.

Άρια: Μην ανησυχείς θα περάσω. Σε αγαπώ.

Μαμά: Εγώ πιο πολύ.

Κλείνει το παράθυρο και φεύγει. Μπαίνω στο μαγαζί σιγά σιγά.
Ανοίγω την πόρτα και βλέπω τον χώρο.
Ειλικρινά ο χώρος ήταν γεμάτο με άντρες με μεγάλα μπράτσα , μεθυσμένοι , παχύσαρκοι. Δεν υπήρχε είδος  νεολαίας , δεν υπήρχαν όμορφα μαναρακια , παιχνίδια εδώ και κει. Το μαγαζί δεν ήταν αυτό που είχαμε δει με τον Αχιλλέα. Το καλύτερο από όλα , όλοι οι άντρες εκεί ήταν μεθυσμένοι και έξω υπήρχαν μοτοσυκλέτες.

??????: Χευ κοκλα , να σε πετάξω κάπου;

Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

Πορνογερος!!!

Μπαίνω στην συνομιλία με τον Αχιλλέα. Μου είχε στείλει πριν κάτι λεπτά την διεύθυνση. Ξανά κοιτώ και βλέπω ότι είναι σωστή.

Ο ΑΧΙΛΛΈΑΣ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΛΑΘΟΣ ΤΟΠΟΘΕΣΊΑ!!?!!

Δεν ήξερα τι να κάνω. Πήρα τηλέφωνο την Εύα και μετά την μαμά . Το πάρτυ γινόταν 3-4 τετράγωνα πιο μακρυά από αυτό. Η μαμά κάπως θύμωσε αλλά της είπα ότι εγώ έκανα το λάθος.
Τι άλλο να έλεγα ?

MY BAD BOYWhere stories live. Discover now