Αχιλλέας POV:
Ο Ματέο με το που μπήκε μέσα στην τάξη προκάλεσε το θαυμασμό όλων.
Ακόμη και της κοντής ΜΟΥ που κάθεται δίπλα μου.
Ήταν έτοιμη να κοιμηθεί στο μάθημα ενώ εγώ παρατηρούσα τα φουσκωτά μπαλόνια της κυρίας.
Είχα δει ότι η Άρια με κοίταξε μια φορά και όταν κατάλαβε γιατί δεν κοιμάμαι αυτή την ώρα , αηδιασε.
Με θέλει κολασμένα η ρουφιάνα
Δεν το παραδέχεται όμως ....ΑΝ Η ΖΗΛΕΙΑ ΉΤΑΝ ΨΏΡΑ ...
Η Άρια όλη την ώρα κοιτούσε τον ΜΠΙΧΛΑ που κάθεται απέναντι. Δεν άντεχα άλλο έτσι συνεχώς την πείραζα κάνοντας την να νευριάζει.
Καλύτερα να νευριάζει με εμένα αντί να τον κοιτά!
Αν και ύστερα από την μικρή συζήτηση με την Άρια δεν μπορούσα να παρατηρώ την καθηγήτρια. Μονάχα εκείνη κοιτούσα μαγεμένος.
Ώσπου αποφάσισε το κουδούνι να χτυπήσει και να φύγει.
Βγαίνουμε από την τάξη και με χτυπά στον ώμο ο Ματέο μπαίνοντας ενδιάμεσα σε εμένα και στην Άρια.Την σταματά και κείνη γυρνά γλυκά με ένα χαμόγελο στα χείλη. Της ζητά να την μάθει περισσότερο σε αυτό το διάλειμμα και κείνη αμέσως συμφώνησε.
ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ
Το χέρι του ακούμπησε το δικό της?
ΕΔΩ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ!
Πάω να τους σταματήσω αλλά με διακόπτει ο Στέφανος πρώτου ορμηξω. Βγαίνουμε έξω και ο Στέφανος αποφασίζει να μου μιλήσει.
Στέφανος: Μην κάνεις σκηνή μπροστά της.
Αχιλλέας : Γιατί όχι; Είδες τι κάνει;
Στέφανος: Τι κάνει μωρέ; Πήγε να μιλήσουν.
Αχιλλέας : Να την μάθει περισσότερο! Την θέλει!
Στέφανος: Απαγορεύεται να την θέλει;
Αχιλλέας : Αμέ! Όσο είμαι εγώ εδώ απαγορεύεται!
Στέφανος: Τι κοιτάς τόση ώρα και μιλάς με καθυστέρηση;
Γυρνά προς το μέρος που κοιτούσα. Η Άρια με τον Ματέο ήταν σε ένα παγκάκι και γελούσαν.
Στέφανος: Σταμάτα βρε θα την φας με τα μάτια σου!
Αχιλλέας : Τι να κάνω;