{33}

1.1K 39 12
                                    

Αχιλλέας : Σιγά το επίτευγμα αγαπητή μου. Δεν είσαι τίποτα , το μόνο που ξέρεις είναι να πηγαίνεις από τον έναν στον άλλο και μόνο αυτό έμαθες γιατί σου φαίνεται πιο εύκολο. Αυτό γιατί δεν γνωρίζεις από αισθήματα και δεν έμαθες. Μονάχα να παίζεις σου έμαθαν και να παίζεις διαφορά με τα αγοράκια.

Τα έλεγε με μίσος ο Αχιλλέας μέσα στο πρόσωπο μου χτυπούσε κάθε λέξη. Ένιωθα ότι πνιγομουν ακούγοντας τα από εκείνον που αγαπώ ή καλύτερα αγάπησα. Η καρδιά μου είχε φύγει από την θέση της. Ένιωθα ότι δεν ανεπνεα.

Αχιλλέας : Τι δεν έχεις να πεις κάτι; Τελείωσε το κήρυγμα σου;

Άρια : Ίσως γιατί δεν μπορώ να επαναλαμβάνομαι όπως εσύ.

Αχιλλέας : Ελπίζω να σου μείνουν όμως μπας και προοδευσεις στις επόμενες σου σχέσεις.

Άρια: Πιστεύω και σε εσένα παρά να τρέχεις πίσω απο το βρακί κάθε άλλης μέρα με την μέρα.

Αχιλλέας : Με παρακολουθείς τώρα ;

Άρια: Όχι και δεν επρόκειτο απλά άλλη φορά κλείσε κάνα μπατζουρι να μην φαίνεστε.

Αχιλλέας : Μπα μου αρέσουν ανοιχτά , δεν ενοχλεί και κανέναν.

Άρια: Ναι δεν ενοχλεί κανέναν

Αχιλλέας: Πάλι καλά γιατί θα είχα τύψεις.

Άρια: Ψεύτη.

Αχιλλέας : Έμαθα απο την καλύτερη. Εκείνη που δεν λέει να έχει μια ειλικρινή σχέση με το αγόρι της και αφήνει να μπουν μυστικά μεταξύ τους. Ναι από αυτή έμαθα Άρια. Μια που δεν σεβάστηκε τίποτα

Άρια: Μια χαρά ήμουν δίπλα σου Αχιλλέα.

Αχιλλέας : Εκείνη την νύχτα όμως όχι και που ξέρω μπορεί άλλες να έλεγες ότι ήσουν σπίτι ενώ έβγαινες.

Άρια: Όχι όχι όχι

Αχιλλέας : Σε έχω ικανή ύστερα από αυτό. Φαντάσου τι είσαι ικανή να κάνεις. Δεν ξέρεις να περιμένεις τον άλλον όσο και αν κρατήσει η κατάσταση του. Είσαι άσχημη τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Ο άλλος δίπλα σου πρέπει να είναι αρκετά επιφυλακτικός δίπλα σου γιατί εσύ μπορείς να κάνεις τα πάντα για να τον καταστρέψεις.

Δεν μιλούσα , δεν ένιωθα καλα. Ένιωθα ότι θα πέσω κάτω. Ένιωθα ότι δεν είχα δύναμη ούτε να τον κοιτάξω. Τα μάτια μου ανοιγοκλείνοντας κοιτούσαν την όψη του που ήταν αρκετά κοντά σε εμένα. Η φωνή του ίσα ίσα ακουγόταν.

MY BAD BOYWhere stories live. Discover now