{16}

1.5K 53 221
                                    

Αχιλλέας Pov:

(ναι παιδιά , είπα να σας κάνω την χάρη , να ζωντανέψει το πράγμα)

Δεν ήθελα να την πληγώσω ειλικρινά αλλά συνεχώς και κείνη μου πηγαίνει κόντρα.

Με θέλει αδυσώπητα σίγουρα!
Σαν και μένα άλλος κανένας δεν λένε?

Από την άλλη ίσως με μισεί πολύ. Δεν είναι λίγο αυτό που της είπα.

Την είπα εύκολη λεία αλλά ποιος δεν είναι ? Εγώ για παράδειγμα μπορεί να πει κάποιος ότι σέρνομαι κοντά της.

Μην ακούσω κανέναν να το λέει  γιατί το σκότωσα!

Ο έρωτας όμως έτσι δεν ξεκινά?
Το ξέρω ότι όλοι σας αγαπάτε τέτοιες καταστάσεις : enemies to lovers και τις διαβάζετε κιόλας. Η άποψη μου σε όλο αυτό το κομμάτι:

Σαχλαμάρες , μπούρδες και κουραφεξαλα!

Εγώ με την Άρια , ούτε στο χειρότερο μου εφιάλτη.

Αν και ο χειρότερος εφιάλτης μου είναι να πάθει κάτι η ψυχούλα μου , η Άρια.

Άλλο θέμα αυτό!

Άλλη φορά θα το αναλύσουμε!

Τρέχω πίσω της , σαν κυριος που είμαι .
Όχι σαν απελπισμένο κουτάβι εύχοντας να με συγχωρέσει !

Έχω τρόπους παιδιά και σε τέτοιες καταστάσεις ζητάμε συγγνώμη από τον εχθρό μας- έρωτα μας.

Πάω προς την τουαλέτα και σταματώ στη πόρτα. Τη ακούω να κλαίει και να ουρλιάζει. Εγώ από την άλλη με κλειστά τα μάτια βρισκόμουν έξω και προσπαθούσα να βρω τα σωστά λόγια για να την κερδίσω.
Όταν σταμάτησε για λίγο να κλαίει αποφάσισα να μπω.

Η πρώτη μου σκέψη πριν μπω ήταν να μην μου έρθει κανένας νιπτήρας στο κεφάλι!

Δεν την φοβάμαι αλλά δεν λες και την Άρια τον χειρότερο αντίπαλο που θα μπορούσες να έχεις.
Έχει τσαγανο η κοπέλα! Μην την βλέπετε έτσι!

Ανοίγω ελάχιστα την πόρτα αλλά ακούω να συνομιλεί με κάποιον.
Όχι με κάποια άλλα με κάποιον!

Το τονίζω αυτό!

Δεν είναι πέρα από τον βλάκα και ενοχλητικό παράσιτο. Θέλει πάντα και παντού να έχει άποψη! Παιδιά η κατάσταση δε υποφέρεται μαζι του.
Μέχρι και στις τουαλέτες προσπαθεί να βρει δικές μου λείες για να .... ξέρετε ....... τέλος πάντων

MY BAD BOYWhere stories live. Discover now