47.

799 74 13
                                    

A szombati napomat végig dolgoztam, később pedig festettem egy kicsit. Eszem ágában sem volt neki kezdeni az iskolai feladatomnak, helyette azt fejeztem be, amit már réges régen elkezdtem, de sosem tudtam befejezni. Pár simítást kellett csak végezzek rajta, s már készen is volt.

-Jungkook, tudnál..?-Nyitott be hirtelen Jimin, míg én szívrohamot kapva fordultam felé, s álltam be a vászon elé. Szó sem volt róla, hogy nem akartam volna megmutatni neki a művemet, csak egy kicsit..Féltem, hogy nem tetszene neki. Jó, végülis rettentő kellemetlennek tartottam inkább.-Wow!-Jött közelebb, s tolt engem arrébb egy egyszerű mozdulattal, míg én kínosan vörösödve álltam mögötte, s hajtottam le fejemet.-Mióta csinálod?-Akart volna végig simítani rajta, ám még időben észbe kapott, s elhúzta kezeit, hogy ne maszatolja össze se a képet, sem pedig az ujját.

-Hát igazság szerint már azóta, hogy először láttalak táncolni.-Vallottam be őszintén. Valóban így volt, a művem egy pillanat képet ábrázolt, amit megjegyeztem, s elraktároztam. Csupán egy picit alakítottam rajta, de nem olyan túlzottan sokat.

-Jungkook, ez gyönyörű!-Ragyogtak fel szemei, s hatalmas ölelésben részesített, míg én egy megkönnyebbült sóhaj kíséretében karoltam át Őt, s nyomtam egy puszit feje tetejére

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Jungkook, ez gyönyörű!-Ragyogtak fel szemei, s hatalmas ölelésben részesített, míg én egy megkönnyebbült sóhaj kíséretében karoltam át Őt, s nyomtam egy puszit feje tetejére.-Ha megszárad szólj, felteszem a szobám falára!-Intett felém mutató ujjával, míg én nevetve ráztam meg fejemet, de megígértem neki, hogy mindenképpen szólok.

Jimin végül nem mondta el, hogy eredetileg miért keresett, de tulajdonképpen nem is volt már utána eszünkbe. Mindketten elfelejtettük. Ő vissza ment táncolni, én pedig a szobámba indultam tanulni egy kicsit. A következő hétre rengeteg dolgozat volt betervezve a tanárok által, s ráadásul eléggé nehezek is, úgyhogy muszáj voltam legalább egy kicsit össze szedni magam.

Pina bubusok💋:

18:36

Bora🍒:
hol is van a klub
ahova menni kell
??

Tzuyu🍩:
*helyszín csatolás*

Jungkook🥕:
ti aztán neki indultok xd
azt se tudjátok hova kell menni
lmao

Bora🍒:
ne is mondd !!
figyelj

Bora🍒:ne is mondd !!figyelj

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
őszintén | jikook ✓Where stories live. Discover now