58.

649 62 15
                                    

Az iskolának nagyon hamar vége lett, így Lisa és Tzuyu is többet tudtak végre velünk lenni, valamint Jiminnel is több időnk volt egymásra. A szülei egyszer haza jöttek egy hétvégére, s így ezáltal beszéltek az én anyukámmal is. Egyébként nagyon jól kijöttek egymással, nem merült fel semmilyen probléma. Egyedül Hari volt aki kissé ellenszenvesebb volt, de hát tőle senki sem vár többet. Anya meg is jegyezte, hogy igazán unszimpatikus neki a nő, de inkább csendben maradt, hisz' mégiscsak csak az ő lakásukban élt, ha csak ideiglenesen is.

-Mit szólnál hozzá, ha ma elvinnélek Wellnesezni?-Ölelt át hátulról Jimin, míg én kezére simítva döntöttem hátra fejemet.

-Ilyenkor?

-Mhm..-Hümmögött, majd csókolt vállamra, végül hagyta, hogy szembe forduljak vele, s aztán egy csókot nyomjak puha ajkaira. Mosolyogva váltam el tőle, végül pedig bólintottam egy nagyot.

-Menjünk!

Szóltunk anyának, hogy elmegyünk itthonról, s valószínűleg későn is érünk vissza, úgyhogy ne lepődjön meg, ha nem leszünk a lakásban mire ő haza ér. Utána pedig össze pakoltunk pár cuccot amire szükségünk lehet. Persze nem sok mindent, egy-egy táskában minden kényelmesen elfért.

Kocsiba ültünk, majd hátra dőlve hagytam, hogy Jimin a Wellness hotelbe vigyen minket. Még szerencse, hogy neki volt jogosítványa és autója is.

-Te nem akarsz megtanulni vezetni?-Fordult felém egy pillanatra a szőke, míg én egyik szemöldököm felhúzva pillantottam rá.

-Miért?

-Csak kérdeztem. Jól állna neked a vezetés.-Jegyezte meg mosolyogva, míg én nevetve fejet ráztam, majd vissza dőltem az ülésre. Tulajdonképpen sosem vágytam arra, hogy én vezessek, valahogy nem vonzott. Ráadásul sosem gondoltam azt, hogy nekem menne a vezetés, főleg stressz helyzetben. Mármint szó szerint lesokkoltam mindig is, ha valami baj történt. Egyszer végig néztem, hogy majdnem elütik az unoka öcsémet, mert annyira lesokkoltam, hogy le is fagytam, ami által nem bírtam megmozdulni. El sem tudom képzelni, hogy mi lenne velem vezetés közben, ha baleset történne...

A Wellness hotelhez érve kerestünk egy parkolót, majd onnan egyenesen a recepcióhoz siettünk, ahol váltottunk pár szót a pult mögött álló lánnyal, végül pedig a masszázs részleghez vettük az irányt. Jimin először mindenképpen arra akart menni, én pedig nem mondtam neki ellent. Különben is, én is szerettem volna egy kis masszázst kapni, már fájt a hátam a sok vászon előtt állástól. Rám is rám fért.

Két lány fogadott minket, akik először az öltözők felé tereltek, majd a cuccainkat gondosan eltették, hogy ne essen bajuk. Végül aztán egy-egy masszázs asztalra -vagy minek is nevezik őket, nem értek hozzá-, fektettek minket, s egy törölközővel letakartak minket deréktól combközépig. Szinte azonnal neki is kezdtek a "varázslatnak", én pedig majd' elalaludtam először, annyira jól esett a kezük munkája. Viszont egy idő után elkezdett fájni, bár nem bántam, mert hallottam, hogy egy masszázs akkor jó, ha fájdalmas. Biztos voltam benne, hogy a helye is megmarad majd jó sokáig, s valószínűleg úgy fogok kinézni utána mint akit megvertek. De hát ez ezzel jár, legalább nem kellett utána fájlaljam a hátam és csomó mentes is lett.

Masszázs után nehezen mozogva ugyan, de egy jakuzzi felé vettük az irányt, ahol rajtunk kívül még egy idős házaspár volt, így igyekeztem vissza fogni magam attól, hogy Jiminre vessem magam a vízben. Pedig a forró víz és félmeztelen látványa igencsak meghozta a kedvem hozzá, főleg mikor enyhén vizes tincseit is hátra fésülte az ujjaival. Nagyot kellett nyeljek a látványra, s a kis Jeon-t is le kellett nyugtassam, ugyanis közel álltam hozzá, hogy helyben leteperjem.

Jakuzzi után Jimin felvetette a szauna ötletét is, én pedig bólintva beleegyeztem. Nem voltam még szaunázni, úgyhogy kíváncsi is voltam rá, hogy mégis milyen lehet, valamint vágytam egy kis melegre. Hiába volt kint is meleg, valamiért akkor éheztem rá.

Három szauna volt, mi pedig az utolsóba mentünk be. Rajtunk kívül egy kislány, valamint egy házaspár volt még bent, s valamiről nagyon diskuráltak. Mi is szépen helyen foglaltunk, majd hátra dőlve beszélgetni kezdünk.

-Egyik nap lemehetnénk Busanba is a tengerpartra.-Dobtam fel az ötletet, amibe Jimin azonnal bele is ment, úgyhogy külön örültem. Amúgy is régen voltam már a szülő városomban, úgy voltam vele, hogy jót fog tenni egy kis kiruccanás oda.

-Mikor szeretnél menni?-Kíváncsiskodott a szőke, míg én vállat rántottam.

-Majd mikor melegebb idő lesz, hogy a víz se legyen olyan kellemetlen.-Javasoltam.

-Jól van. Előtte nem akarsz fel jönni velem a hegyekbe?-Döntötte oldalra a fejét kíváncsian, míg én bólintottam párat.

-Dehogynem! Úgy is régen voltunk már.-Hajtottam hátra fejemet, majd egy ideig élveztük a csendet. Nem sokkal később a kis család távozott, én pedig kapva az alkalmon belülről bezártam a szaunát. Jimin értetlenül pislogott rám, míg én egy kaján vigyorral képemen léptem hozzá közelebb, s hajoltam le hozzá, hogy nagyjából egy szinten legyünk.

-Mit csinálsz?-Suttogta nagyot nyelve, míg én válaszra sem méltattam, csak derekára simítva ajkaira tapadtam, s oldalra nyúlva a két törölközőt az ülőkére helyeztem, hogy Jimint kényelmesen végig fektessem rajta.

Ajkaimmal végig szántottam nyakán lévő puha bőrén, közben mellbimbóját ingereltem tenyeremmel. Kacsói azonnal felfedező útra indultak felsőtestemen, míg én igyekeztem róla leszedni a fürdő nadrágot, ugyanis itt nem sok időnk volt egymásra. Azért mégiscsak egy nyilvános helyen voltunk...

》《

A jóra sikeredett szauna után bedobtunk egy hangulatos kis vacsorát is a Wellness hotel éttermi részlegén, majd hazafelé vettük az irányt. Ahhoz képest, hogy nem sok mindenre mentünk, igencsak későn értünk haza, bár ez valószínű annak volt az oka, hogy alapból is kissé később indultunk el. Mondjuk én nem bántam, legalább Jimin is és én is ki tudtunk kapcsolódni egy kicsit.

-Köszönöm a mai napot!-Csókoltam puha ajkaira már késő este, míg Ő mosolyogva helyezte az edényeket a mosogatóba, s pakolta össze kissé az asztalt, ugyanis anya hagyott maga után egy kis rumlit.

-Saranghae!-Simított arcomra, én pedig homlokomat az övének döntve öleltem át kecses kis derekát.

-Saranghae!

2022.08.12.

Köszönöm, hogy elolvastad!💗

Hibákért elnézést!🥺

‼️NAGYON FONTOS, hogy már csak 2 !! rész van hátra a könyvből, utána viszont kezdetét veszi az új Jikook könyv, amit TI szavaztatok meg <33‼️







őszintén | jikook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin