Határozottan nem vártam a pénteki napot, ugyanis nemhogy rosszul aludtam az éjjel -véletlenül sem az át sírt éjszaka után, ugyan-, de alapvetően sem volt kedvem menni. Egyáltalán nem volt kedvem ahhoz, hogy egész nap Jimin képét nézzem, nem volt kedvem a barátaimhoz sem és úgy alapvetően senkihez és semmihez sem. Otthon akartam lenni egész hétvégén és csokoládét zabálva sírni az ágyamban és kiakadni a befuccsolt szerelmi életem miatt. Erre vágytam egyedül. Aztán mindent leadni egy kis edzéssel.
-Lisa! Beszélünk! Most!-Kaptam el a folyosón a lányt, aki meglepve sietett utánam, ugyanis csak futtában ragadtam meg a karját és kezdtem magam után húzni egy üres terembe.
-Mi van?-Húzta fel szemöldökét értetlenül, míg én sóhajtva túrtam a hajamba.
-Veled mi van? Furán viselkedsz már lassan két hete.
-Én viselkedem furán?-Nevetett fel hisztérikusan, majd könyveit lecsapva az asztalra lépkedett hozzám közelebb, s bökött mellkasomra.-Te viselkedsz furán és Jimin. Nem értem, hogy mégis mi a franc bajotok van? Tényleg ennyire idióták vagytok mindketten? Vagy csak játszátok, hogy hülyék vagytok?
-Miről beszélsz?-Néztem rá értetlenül, s most én éreztem magam úgy, mint Lisa pillanatokkal előttem.
-Arról, hogy te nem tudsz normálisan és őszintén beszélni vele, mert idióta vagy!-Csapott tarkón, én pedig azonnal a fájó területre simítottam.-Egész eddig, minden egyes próbán azt hallgattam, hogy te mennyire aranyos és kedves ember vagy, mennyire odáig meg vissza van érted. Megkérdeztem, hogy esetleg szerelmes-e beléd és mit válaszolt? "Azt hiszem igen, de talán nem."-Utánozta férfias hangját, ám én úgy néztem rá, mintha valami ufó lenne.-Mégis ki a faszom nem tudja eldönteni, hogy szerelmes-e, vagy sem?-Akadt ki teljesen.
-És ez miért az én hibám?-Tártam szét karjaim, közben belül majd' felrobbant a szívem.
-Mert te is az vagy, csak nem merted bevallani még magadnak sem. És ez hova vezetett? Nem nyíltál meg neki. És ez megint hová vezetett? Addig tököltél bazdmeg, míg felszedett valaki mást, hogy pótoljon téged addig, amíg észre nem veszed magad és állsz elé nyíltan.-Akadt ki teljesen, majd idegesen szuszogva kitrappolt a teremből és teljesen egyedül hagyott.
Jól értem, hogy Jimin féltékennyé akart tenni? Mert ha itt tartunk, akkor játszunk így! Meglátjuk ki lesz a végén halálosan féltékeny.
》《
Kook🍆
van olyan barátnőd
vagy barátod, mindegy
aki eltudja játszani, hogy a párom
??
még ma kéne!!Bora🍑
tudod néha tényleg szólhatnál IDŐBEN
👹👹
minek?
i mean minek kell?Kook🍆
hosszú lenne elmagyarázni
de a lényeg, hogy féltékennyé kell tegyem
JimintBora🍑
erre az esetre van egy bögyös Szöszim
szólok neki, aztán elküldök róla mindent
gyere velünk a kemping helyre
közben megismeritek egymástKook🍆
örök hála 💗》《
Iskola után szóltam Jiminnek, hogy Bora kérte a segítségem, úgyhogy ketten lesznek Lisával út közben. Szerencsére nem firtatta, szó nélkül rá bólintott. Hyo Tzuyuval megy, úgyhogy minden probléma megoldva.
Az ismerkedés egyébként sima volt, Yoongi valóban olyan volt élőben is, mint ahogy azt Bora megosztotta velem korábban. Egészen sokat beszéltünk, kiderült, hogy néha ő is szokott festegetni, de nála ez csak hobbi, őt jobban érdekli a rap és a zene. Értékeltem is érte, mondjuk a bokám majd' össze fostam mikor megtudtam, hogy ő is nagyon szereti Agust D-t, s neki is ő a példaképe. Egyébként rémisztően hasonlítottak is.
Bora barátnője is nagyon aranyos lány volt, sőt. Igazán intelligensnek is mondanám és kifinomult hölgynek. Ha nem lettem volna meleg még tényleg fel is szedtem volna őt. Most viszont a dolga annyi volt, hogy eljátssza; a barátnőm. Többet nem akartam tőle, de ki tudja? Talán a későbbiekben még barátok is lehetünk.
-Szóval elmagyaráznád, hogy mi ez az egész?-Nézett a visszapillanató tükörbe Bora, míg én sóhajtva meséltem el mindent töviről hegyére a többieknek.
-Nem biztos, hogy ez a legjobb megoldás arra, hogy beszéljetek.-Mondta Yoongi, míg én bólintottam egy nagyot.
-Tökéletesen egyet értek.-Mindenki értetlenül nézett rám a kocsiban, míg én tovább magyaráztam.-Túl nagy a büszkeségem.-Rántottam vállat, erre pedig mindenki nevetni kezdett. Nos, nem egészen így képzeltem el a hétvégém, sőt, semmit sem, de ez van. Meglátjuk, hogy ezek után ki fog és kinek könyörögni?
》《
Mi voltunk az utolsók akik a kemping helyre érkeztünk, de ez nem volt meglepő tekintve, hogy én még ismerkedtem, s tervet vázoltam fel a többieknek. Elbasztunk vele egy csomó időt, de azt hiszem megérte.
Hana -Bora barátnője-, szinte azonnal átszellemült a szerepre és olyan bele éléssel játszotta el, hogy időtlen idők óta ismer, hogy az valami hihetetlen volt. Kézen fogva szálltunk ki a kocsiból, s arcomra puszilva játszotta el, hogy mennyire izgatott a közös kiruccanás miatt. Mindenki elképedve nézett ránk, kivéve Bora és Yoongi. Jimint meg sem említem, olyan fehér volt mint a fal. Egyértelműen a tudtomra adta ezzel, hogy Lisa igazat mondott, s féltékennyé akart tenni Channal.
-Nem egészen erre gondoltam délelőtt, azt hittem beszélsz Jiminnel négyszemközt.-Motyogta Lisa arrébb vonulva a többiektől, míg én orrnyergem masszírozva bólintottam párat.
-Tudom. De engem akar? Akkor tegyen érte.-Tártam szét karomat, majd a többiek után siettem, hogy segítsek nekik felállítani a sátrat. Szerencsére nem telt sok időbe, egészen hamar megvoltunk vele.
-Szóval srácok!-Csaptam össze párszor a tenyerem, hogy mindenki rám figyeljen, majd miután ez megtörtént; Hana kezéért nyúltam, hogy össze tudjam kulcsolni ujjaink.-Ő itt Hana, a barátnőm. Nem szerettem volna beszélni róla amíg nem látszott komolynak a dolog és nem volt száz százalékban biztos minden, de úgy látszik, hogy mostmár minden sínen van, úgyhogy arra gondoltam ideje megismernetek egymást.-Mosolyogtam szélesen, s szerencsére mindenki örömmel fogadta a lányt, de látszott rajtuk, hogy nem igazán tudják az egész szituációt hova tenni. Főleg Jimin. Nem tudtam eldönteni, hogy azért ilyen sápadt mert rosszul van, vagy pedig megeszi a sárga irigység és felemészti a féltékenység. Remélem, hogy az utóbbi. Megérdemli.
-Jimin vagyok!-Nyújtott kezet a fekete hajú ahogy ő volt a soros, de látszott rajta, hogy minden teljes mértékben kamu volt. A mosolya, a kéztartása, az az "öröm" amivel fogadta. Ezt Hana is érzékelte, így hát rátett egy lapáttal; közelebb bújva hozzám mellkasom kezdte simogatni, s mosolyogva válaszolt mindenki kérdésére. Bár kissé idegennek éreztem az érintését és határozottan nem esett olyan jól mint Jiminé; igyekeztem tartani magam. Nem eshettem ki a szerepemből, hogy aztán ezzel mindent elszúrjak.
2022.07.08.
Köszönöm, hogy elolvastad!💗
Hibákért elnézést!🥺
Ajaj! Jungkookie most nagy bajba keverte magát ezzel😳
Muszáj vagyok megjegyezni, hogy Yoongi és Agust D ebben a könyvben NEM egy és ugyan az a személy !!
Valamint arra gondoltam, hogy hogyha lenne felém pár kérdésetek -akár a storyval kapcsolatban, akár ettől függetlenül-, akkor tegyétek fel nyugodtan nekem én pedig válaszolok rájuk a következő rész végén <3
ESTÁS LEYENDO
őszintén | jikook ✓
FanficJungkook nagyon nehezen nyílik meg embereknek, még a barátainak is. Nem számít neki, hogy az illető mennyire megbízható, milyen régóta ismeri, mennyire kedves. Ha ő nem érzi úgy, hogy készen áll; akkor addig hallgat míg bele nem roskad. Ennek ellené...