Az érettségi a vártnál is hamarabb eljött, mi pedig nem győztünk tanulni. Anya néha megnehezítette a dolgunkat, hisz' hiába vették fel a munkahelyre; sokat volt otthon. Sokszor kellett neki segítenem, mindig volt valami problémája, s sokszor ütötte bele az orrát a dolgainkba. Legalábbis az enyémbe, hisz' Jiminnél azért ő mégiscsak egy vendég volt, s semmilyen kapcsolatban nem állt vele. Nem igazán szólhatta meg Őt semmiért. Ellentétben velem, akivel igencsak sokszor vitatkozott. Komolyan mondom, hogy sokkal kibírhatatlanabb lett, mint előtte volt.
Puffogva léptem be Jimin szobájába, s ültem le az ágy szélére, miközben halántékom kezdtem masszírozni, hogy legalább egy kicsit megnyugodjak. A Szöszke azonnal felállt az asztaltól, s mögém telepedett, majd vállaimat kezdte nyomkodni, közben nyakamra nyomott egy-két puszit.
–Mi történt?–Suttogta halkan, míg én szuszogva vártam pár pillanatot, majd nagy levegőt véve fordultam felé.
–Meg vette azt a kurva kávé gépet, de egyrészt rohadtul nem is működik, másrészt használni sem tudja. És akkor én vagyok a hibás, hogy mégis minek kellett megvenni, meg hogy egész délután azzal szarakodott. Holott én mondtam neki, hogy teljesen fölösleges lesz és semmi hasznát nem tudja majd venni. Olyan egy bolond nő..–Akadtam ki teljesen, míg Jimin óvatosan közelebb mászott hozzám, majd átölelt, s hátra dőlt velem az ágyon. Pólómat feltűrve kezdte cirógatni a hátamat, néha pedig egy-két puszit nyomott a fejem búbjára.
–Holnap már az utolsó vizsgád is meg lesz, és utána jöhet a jól megérdemelt pihenés. Anyukád sem fog ezentúl annyira bosszantani, csak te is ingerlékenyebb vagy a vizsgák miatt. Nyugi, Édesem!–Simított hajamba, én pedig szuszogva bújtam hozzá közelebb, s csókoltam nyakára.
–De akkor is olyan bosszantó. Néha úgy érzem, hogy nem is szeret, csak nyűg vagyok neki..–Sóhajtottam egy nagyot.
–Dehogyis! Ne gondolj ilyenekre, hogy lennél már nyűg neki? Szeret téged, tudod nagyon jól.–Nyugtatgatott a Szöszi, míg én pilláim lehunyva próbáltam helyre tenni a légzésem.–Csak mint említettem te is nyűgös vagy és biztos ő is az a munka miatt. Hallottad, hogy néha mennyit panaszkodik miatta. Neki sem lehet könnyű, és persze most neked sem az.–Rázta meg fejét óvatosan, míg én bele törődve sóhajtottam egy nagyot, s bólintottam is egyet mellé. Igaza volt, az elmúlt időkben tényleg mindketten nagyon stresszesek voltunk. Nem hiába nem jöttünk ki olyan jól egymással, s biztos az új környezet is rá tett egy lapáttal mindenkinél. Azon csodálkozom, hogy Jimin ennyire nyugodt, rajta meg sem látszik a stressz.
Mióta figyelmeztettem, hogy leterheli magát, s jobban is odafigyelhetne magára; azóta valóban ügyelt. Odafigyelt arra, hogy mennyit eszik, hogy mennyit vállal be és mit, valamint mire mennyi időt szán és mikor. Büszke voltam rá, mert kiegyensúlyozottabb is lett, valamint kipihentebb is és egészségesebb is volt. Öröm volt rá nézni, de tényleg.
Másnap az utolsó vizsgát szerencsére hamar letudtam, s azt kellett mondjam; ügyes voltam. Szinte biztos voltam a sikeremben. S mikor napokkal később érkezett az eredmény, hogy bizony mindenből szépen teljesítettem; majd' kiccsattantam az örömtől. De nem csak én, hanem Jimin és Hyo Seop is, ugyanis ők is nagyon szépen teljesítettek. Innentől kezdve pedig nekünk nem is kellett már bemenni az iskolába, egyedül Lisa és Tzuyu szoptak még az utolsó napokban is. Sajnáltuk őket rendesen, de hát sajnos nem tudtunk vele mit kezdeni. Viszont a vizsga eredmények utáni napon természetesen elmentünk a suli elé, s megvártuk a két lány utolsó óráit, hogy együtt elmenjünk valahova.
–Egy mozi?–Mosolyodott el Lisa már út közben, míg mi lelkesedve egyeztünk bele, s kezdtünk azon ötletelni, hogy mégis melyiket nézzük meg.
–Legyen a Thor, az legalább akció.–Tanácsoltam.
–De nem ismerjük az alap történetét, nekem meg ne haragudj, de nincs kedvem utána olvasni az összes Marvel-nek.–Vágta rá Tzuyu, míg én szememet forgatva ráztam meg a fejem. Tény és való, hogy ha egy Marvel filmet akarsz nézni, akkor majdnem az egész Marvel történetet ismerned kell, különben semmit sem fogsz érteni az adott filmből. Márpedig itt majdnem minden köthető egymáshoz, néha olyanok is, amik alapjáraton nem is kéne, hogy egyezzenek, hisz' tulajdonképpen semmi közük egymáshoz. Valahol pedig mégis..
–Akkor az a DC-s mese, vagy milyen?–Kérdezte Lisa.
–A szuperállatok ligája, vagy mi a neve?–Kérdezte Jimin, míg Lisa bólintott párat.–Nekem mindegy mit nézünk, tőlem azt is nézhetnénk.–Egyezett bele a Szöszke, s végül hosszas viták után mindenki beleegyezett a mesébe.
Persze mondanom sem kell, hogy nem ért fel egy rendes akció filmmel, de amúgy annyira borzasztó sem volt. Legalábbis nálam az egyszer nézhető kategóriába került fel, a többieknek pedig is-is.
–Kinek mi a terv egyébként érettségi után?–Nézett szét Tzuyu már egy kajáldában ülve, míg én vállat rántottam.
–Nyilván a plusz egy év.
–Az az igazság..–Szólalt meg halkan Hyo, míg mi mindnyájan rá kaptuk tekintetünk, s türelmetlenül vártuk, hogy mit akar mondani. Eléggé feszültnek tűnt, nem igazán tudta, hogy mégis hogyan kezdjen neki annak amit mondani szeretne.–Hogy én nem megyek a plusz egy évre..–Vallotta be, ezzel belőlünk őszinte döbbenetet kiváltva.
–Mi?–Hangzott a kérdés mindenki szájából egyszerre, míg a fekete hajú vörös pofival húzta össze magát, s nyelt egy nagyot.
–Beszéltem az elmúlt napokban Suga Hyung-al és neki van egy ismerőse egy entertainmentnél, ahova beajánlott mint zenészt.–Mesélte kissé félve, gondolom a reakciónktól tartott.
–És ez mit jelent pontosan?–Kérdezte Tzuyu feszülten, míg a fekete hajú sóhajtott egy nagyot.
–Hogy nem megyek már vissza az iskolába.–Mondta ki kerek perec, bár számítottunk erre a válaszra. Legalábbis én mindenképpen.–Eleinte lehetőségem adódik Idoloknak élő zenét biztosítani fellépés alatt, később pedig meglátjuk..–Mosolyodott el akkor először, én pedig vigyorogva karoltam át őt, s borzoltam össze haját.
–Büszke vagyok rád Hyo, elérted az álmod egy részét!–Vigyorogtam mint a vadalma, s végre neki is elő bújt kedves kis mosolya, s pironkodva megköszönte a gratulációm.
–Akkor igyunk Hyo-ra, hogy sikerült egy lépéssel közelebb kerülnie a céljaihoz!–Emelte magasba italát Jimin, mi pedig egy emberként követtük Őt, s koccintottunk, majd ittunk kedves barátunkra.
2022.08.09.
Köszönöm, hogy elolvastad!💗
Hibákért elnézést!🥺
Ne felejtsétek el, hogy nagyjából már csak 2-3 rész kerül ki‼️
Addig pedig lehet szavazni, aki még nem tette meg💞
STAI LEGGENDO
őszintén | jikook ✓
FanfictionJungkook nagyon nehezen nyílik meg embereknek, még a barátainak is. Nem számít neki, hogy az illető mennyire megbízható, milyen régóta ismeri, mennyire kedves. Ha ő nem érzi úgy, hogy készen áll; akkor addig hallgat míg bele nem roskad. Ennek ellené...