-El sem hiszem, hogy Park Jimin komolyan egy randevúra invitált meg téged.-Lisa hangja izgatottságtól volt fűtött, szinte alig bírt megülni a seggén. Ám én csak szemet forgatva vettem számba a szívószálam, s kortyoltam bele a limonádémba.
-Ez nem egy "randevú".-Macskakörmöztem a levegőben, s most rajta volt a sor, hogy megforgassa a szemét.-Csak félbe maradt a beszélgetés.
-Olyan naiv vagy édesem.-Simított egy csalódott fejrázással vállamra Tzuyu, majd fejbe is vágott, így gazdagabb lettem egy tockossal.-Gondolkodj már!
-Au!-Kaptam a fájó pontra, s csúnya pillantásokkal illettem az alacsony szőkét, ám őt ez meg sem hatotta. Boldogan és nyugodtan ette tovább a kért jjajangmyeonját.
-Kit érdekel ha félbe szakad egy beszélgetés? Általában senkit. Szerintem csak szimpatikus vagy neki és burkoltan hívott el téged valahová. Gondolkodj logikusan!-Rántott vállat Hyo Seop, míg én fújtatva közöltem velük, hogy ez akkor sem egy randi lesz. Persze ők ebben teljes mértékben hajthatatlanok voltak, nem engedtek az "igazukból", én pedig megunva és feladva a harcot inkább igazat adtam nekik. Ha ettől megnyugodnak, akkor legyen egy randi. Én úgy is tudom, hogy nem az, ráadásul jelenleg nem is vágyom ilyesmi programokra. Tökéletesen megvagyok egyedül is, nem hiányzik több stressz az életembe az alapvetőek mellé. A párkapcsolatok mindig csak problémákat és gondokat vonnak magukkal, nekem pedig nincs szükségem ilyenekre. Csak szeretném ezt a tanévet nyugodtan befejezni, s boldogan élni az életem. Ha el jön az igazi akkor azt majd észre veszem. Jiminnel sem fogok szerintem hosszútávú kapcsolatot létesíteni, lehet, hogy nem is kedves.
》《
Jimin még aznap felvette velem a kapcsolatot, s megbeszéltünk egy iskola utáni programot. Mint kiderült a fiúnak eléggé sűrű napjai vannak, s igencsak be van táblázva, de ennek ellenére igyekezett szorítani rám időt. Mondjuk nem tagadom, ez igazán jól esett. Így esett meg, hogy két nappal később már az iskola kapujában vártam rá, míg ő az utolsó tánc órája után dobott egy gyors zuhanyt. Szavaival élve; nem akart büdös lenni egész délután mellettem. Ez mondjuk jó pont, lehet, hogy nem igazán bírtam volna megmaradni mellette hosszú távon, s még az is megeshet, hogy szóvá is tettem volna neki. Az pedig nem keltett volna túl jó benyomást rám nézve, s neki is biztos nagyon kellemetlen lett volna. Én pedig nem akartam volna megbántani, főleg nem ok nélkül.
-Oké baby, de ha nem számolsz be, hogy mégis mi a franc történt a találkozón, akkor úgy letépem a farkad helyéről, hogy észre sem veszed, s már csak a fájdalmat fogod érezni.-Tzuyu hangja komoly volt, még mutatóujjával is megfenyegetett, én pedig nagy szemekkel pislogtam rá bambán, s nem értettem, hogy hirtelen mi baja lett. Fél perccel ezelőtt még teljesen normális volt, mégis mi lelte?
-Egy üzenet is megteszi.-Rángatta el Lisa kedves barátnőnket, aki egy puszit dobva a levegőbe távozott. Egy adag levegőt kifújva fordultam az iskola bejárata felé, s szívem egy pillanatra leállt, ahogy megpillantottam az ajtóban álló Jimint. Haja kócosan foglalt helyet feje tetején, de amolyan aranyos stílusban, kissé még nedves is volt -gondolom a zuhanyzás végett. Egy fekete, térdénél szaggatott nadrág volt rajta, s egy hosszabb fazonú fehér ing, amit csak félig tűrt be, a másik oldalon szabadon hagyta. Nem volt túl csicsásan felöltözve, nekem valamiért mégis félre dobbant a ketyegőm. Gondolatban fejbe is csaptam magam, ugyanis nem lett volna szabad ilyen butaságokon gondolkodnom.
Ahogy észrevett halványan elmosolyodott, majd az ajtót elengedve sietett felém, s vigyorogva köszönt amint elém ért. Szinte egy fejjel kisebb volt tőlem, emiatt pedig nagyon aranyos hatást keltett. Alig bírtam megszólalni, de észbe kapva azonnal köszöntem neki én is, ő pedig fenntartva a szokásos mosolyát döntötte oldalra a fejét.
VOCÊ ESTÁ LENDO
őszintén | jikook ✓
FanficJungkook nagyon nehezen nyílik meg embereknek, még a barátainak is. Nem számít neki, hogy az illető mennyire megbízható, milyen régóta ismeri, mennyire kedves. Ha ő nem érzi úgy, hogy készen áll; akkor addig hallgat míg bele nem roskad. Ennek ellené...