22.

1K 85 23
                                    

Én? Egy barátság extrákkal kapcsolatban. Hát ő teljesen meg őrült.

-Mi? Ez mégis hogyan pattant ki a buksidból és miért?-Álltam fel, de nem hagytam ott, csak muszáj voltam így le vezetnem a hirtelen jött stresszt.

-Mert te sem vagy szerelmes belém, ez le süt rólad és én sem beléd, valamint nem hiszem, hogy jó ötlet lenne egy kapcsolat kettőnk között. De mégis szeretném, ha ez a szexuális dolog megmaradna köztünk, mert bár nem akartam neki túl nagy feneket kerekíteni, nem tudom ki verni a fejemből, hogy mit csináltunk. Nem tudlak ki verni a fejemből.-Vallotta be pipacs vörös fejjel, ami miatt én is fülig vörösödtem, hisz' ezzel sajnos, vagy nem sajnos, én is egyet tudtam érteni. Minden pillanatban előttem volt a kis fekete hajú, szinte bele égett az agyamba az az este. Ő maga és amit együtt át éltünk.-Szóval nézhetsz hülyének, de én erre gondoltam.

-Szóval azt akarod, hogy járunk össze néha szexelni, de közben mással is ugyan úgy csinálhatjuk.-Magyaráztam röviden, majd gyorsan javítottam is magamon.-Csinálhatod. Mert én nem szoktam ilyen életmódot..

-Folytatni, igen tudom. Ezért nem tetszik ennek sem a gondolata, tisztában vagyok vele.-Állt velem szembe.-De gondoltam fel hozom. Kook, én őszintén köszönöm neked azt az estét, miattad úgy érzem, hogy valakinek fontos vagyok.-Préselte egy vonallá ajkait, majd egy féloldalas mosolyt ejtett, s pólóm alá nyúlva végig simított hasamon.-Valamint a teljesítményed sem volt utolsó, be kell valljam őszintén.-Suttogta, de aztán visszább is vett, hisz' nem akart messzire menni. Pedig tetszett, de ezt nem vallottam volna be neki.-Csak gondold át! Nem muszáj bele menned.-Mosolygott, majd már készült is magamra hagyni, ám én csuklójánál fogva vissza rántottam magamhoz. Határozottan néztem szemeibe, s úgy éreztem, hogy most én leszek nyeregbe.

-Két feltétellel.-Hajoltam hozzá vészesen közel, majd mutattam fel egyik ujjam.-Egy. Nem hívjuk barátság extrákkalnak, ez nagyon proli és undorító, sajnálom.-Mondtam ki őszinte véleményem, de nem igazán hatotta meg, sőt.-Kettő. Lehet dönteni. Vagy az fontosabb neked, hogy öt perc alatt farokra húzzon egy random faszi, esetleg te húzz farokra egy lányt, vagy az, hogy én kényeztesselek akár minden este. A kettő együtt nem fér meg.

-Miért nem?-Kérdezte azonnal, s látszólag kissé megsértettem, de csak vállat rántottam.

-Nem osztozkodom. Főleg nem akárkivel. Vagy csak én érek hozzád, vagy pedig mindenki, de akkor nekem már nem lesz kedvem.-Azt be nem vallottam volna neki, hogy igazából csak zavar a gondolata annak, hogy mással is ágyba mászna. Ki ne találja, hogy velem szexel, de mással is ilyen helyzetekbe keveredik. Elég ha én érek hozzá, nem? Miért kéne másnak is?-Csak gondold át! Nem muszáj bele menned.-Használtam saját szavait, ám meglepett, hogy gondolkodás nélkül vágta rá a választ;

-Jó! Megegyeztünk.-Mosolygott aranyosan, míg én egy meglepett vigyorral bólintottam párat.

-Helyes!-Mosolyodtam el, míg ő kuncogva karolta át nyakam, s bújt hozzám közelebb. Kezeim automatikusan helyeztem derekára, s úgy néztem le rá.

-Ez esetben meg is pecsételhetnénk a kis alkunkat, nemde?-Mosolygott vadul, de válaszolni nem tudtam, hisz azonnal össze tapasztotta ajkaink. Mosolyogva viszonoztam azt, közben inge alá csúsztattam kezeimet, s úgy markoltam bele kecses kis derekába, valamint húztam magamhoz teljesen közel. Nyelvemmel alsó ajkán végig szántva kértem bejutást, amit ő meg is adott nekem, közben kezeim fenekére vezettem, s farpofáiba markolva jeleztem, hogy ugorjon, amit ő meg is tett. Heves csókunk közben döntöttem óvatosan a szobába elhelyezkedő kanapéra, majd nyakára hajolva csókolni kezdtem puha bőrét, s végül szívni azt, amit kéjes sóhajokkal díjazott.

őszintén | jikook ✓حيث تعيش القصص. اكتشف الآن