52.

721 75 12
                                    

Szerda este Yoongi rám írt, hogy ugorjak már el vele nézni valami göncöt a hétvégére, viszont ott akadályba ütköztünk, hogy én dolgoztam délután. Viszont szerencsére nem okozott neki túl nagy gondot, hisz számára a kora esti idő is megfelelő volt arra, hogy vásároljunk. Állítása szerint úgy sem sietünk, valamint a pláza estig is nyitva van. Igaza is volt.

Így hát természetesen nem is volt meglepő, hogy csütörtökön délután ő már rám várt a munkahelyem előtt. Jimin is betervezett valami programot magának, hiszen nem akart otthon lenni az anyjával, úgyhogy Lisáékkal indult meg valamerre.

-Van elképzelésed, hogy mit akarsz venni?-Néztem rá az anyós ülésről, hiszen neki is volt autója és jogosítványa természetesen.

-Nem igazán.-Rántott vállat.-Majd ami megtetszik azt leveszem.-Mosolyodott el, míg én követtem példáját.

-Nekem lenne egy-két tippem, hogy mit vehetnél fel, de nem tudom, hogy te mennyire preferálnád.

-Megmutatod és eldöntöm majd.-Utalt arra, hogy nagyon szívesen megnézné mire gondoltam, én pedig vigyorogva bólintottam egy nagyot. Yoongi már nem a mi korunkban volt, hiszen Bora is idősebb tőlünk, viszont közel sem volt ő öreg lelkű, sem pedig külsejű. Csupáncsak huszonkét éves volt, bőven a fiatal éveit taposta még. Én pedig tudtam is, hogy mi kell neki. Hasonló volt a stílusa Jiminéhez, mégis kissé más. Nem volt nehéz dolgom.

Bár lényegesen örültem volna, ha Jimin is segített volna, viszont mégis volt bennem egyfajta izgalom, hogy én választhattam a Hyungnak ruhát, Jimin segítsége nélkül. Akiről tudniillik, hogy egy divat mániás alak, s mindenhol tökéletes külsővel akar megjelenni. Remélem büszke lesz a választásomra. Mondjuk ehhez először fontos volt, hogy egyáltalán elnyerje Yoongi tetszését, anélkül hiába ittam előre a medve bőrére.

-Na szóval..!-Indultam meg célirányosan a sorok között, míg hallottam, hogy Yoongi szórakozottan felkuncog, s már szedi is utánam a lábait.-Nézzük meg..Ezt!-Adtam a kezébe egy tetszőleges nadrágot, majd azt szemügyre véve és őt is, megindultam a felsők felé.-Kíméletes leszek, úgyhogy nem választok rikító cuccokat.-Nyomtam a kezébe egy pólót és egy inget.-Próbáld fel és aztán meglátjuk.-Mosolyogtam izgatottan, ő pedig bólintott egy nagyot, s már indult is az öltözők felé.

Ahhoz képest, hogy akkor először választottam valaki másnak egy teljes szettet azt kellet mondjam, hogy igenis ügyes voltam és kitettem magamért. Egy egyszerű szövet nadrágot adtam neki, ahhoz párosítottam egy fekete pólót, végül egy inget, ami fekete, fehér és sárga színű kockákban pompázott. Jól állt neki, szó se róla.

-Fogadni mernék, hogy Jimin miatt ragadt rád egy kis stílus érzék. Az introvertált személyiségedből kiindulva téged ez nem vonzott előtte.-Jegyezte meg egy kajáldában ülve, míg én mosolyogva bólintottam egy nagyot.

-Valóban így van, semmi érzékem nem volt eddig hozzá, s nekem mindig is..

-Mindegy volt, hogy mit veszel fel és mivel.-Fejezte be helyettem, míg én meglepetten pislogtam rá.-Tudod, nem vagyunk mi annyira különbözőek, mint ahogyan azt te gondolnád!-Rázta fejét egy darab sushit bekapva, én pedig továbbra is kíváncsian fürkésztem arcát.-Én sem arról vagyok híres, hogy társasági életem van. Az egyetlen dolog ami fényt és izgalmat hozott az életembe, az..

-Bora.-Válaszoltam meg magamnak, míg ő mosolyogva biccentett egyet.-Hogyan ismerted meg? Mármint tudom a történetet, de...

-Mikor megadta a számát és én is neki; meglepődtem. Azon is, hogy felkeltettem az érdeklődését, de saját magamon is. Nem gondoltam volna, hogy valaha is érdekelni fog egy lány, főleg nem egy rettentően túl buzgó személyiségű.

-És Bora lényegesen az.-Nevettem fel, míg ő is ezt tette, aztán tovább folytatta.

-Bora különös érzéseket váltott ki belőlem már az első pillanattól fogva, s tisztában voltam vele, hogy mi az. Nem akartam menekülni előle, talán ebben az egyben különbözünk.-Sandított rám, míg én félmosollyal arcomon kaptam be egy falat húst.-Engedtem neki, engedtem, hogy azt tegyen amit akar és sodródtam az árral. Nem bántam meg. Hiába külső szemmel nem passzolunk, valójában nagyon is összhangban vagyunk. Tudod, az ellentétek vonzzák egymást. Ez rátok is igaz, Jungkook!-Bökött felém óvatosan, míg én elnyílt ajkakkal néztem rá.-Szép pár vagytok. És hidd el, hogy ugyan úgy ahogyan te meg láttál benne valamit, úgy ő is benned! És nem fog elhagyni téged az ég világon semmiért sem. Higgy nekem!-Mosolyodott el halványan, míg én bólintottam párat, s megköszöntem a kis beszédét.

Yoongi bölcs volt, hiába volt csak huszonkettő. Éretten viselkedett és úgy is gondolkodott. Teljesen az ellentétem volt ő is, mert bár a személyiségünk úgy látszott, hogy javarészt egyforma volt, én nem döntöttem megfontoltan. Én előbb cselekedtem, s csak aztán gondolkodtam. Makacs voltam, zárkózott, nem nyitottam az új dolgok felé és sosem csináltam azt, amit mások tanácsoltak. Én nem sodródtam az árral. Yoongi viszont jól tette, hogy ezeknek az ellentét cselekedte, hiába volt ő is sokkal inkább visszahúzódó. Mert élni és új dolgokat kipróbálni. Én erre későn vettem rá magam.

Yoongival még megittunk egy kis Sojut, majd haza dobott, s aztán ő is Borához vette az irányt.

Jimin már otthon volt, az ágyon feküdt, ám érkezésemre felkapta a fejét, s mosolyogva tette az éjjeli szekrényre a telefonját.

-Szia, Édesem!-Kelt fel, hogy egy csókban tudjon részesíteni, míg én szusszantva fogadtam mézédes ajkait, s fogtam derekára. A szülők érkezése óta nem értünk egymáshoz úgy, nekem pedig egyre jobban hiányzott az együttlét. Ezt valószínűleg ő is észlelte, s minden bizonnyal át is érezte, ugyanis hamar átvette az irányítást a csók felett, s ugrott ölembe.

-De kis heves valaki.-Mosolyodtam el, míg Ő nyakamra csókolt párszor, majd meglepetésemre szívni kezdte érzékeny bőröm. Azonnal felsóhajtottam az édesen kínzó érzésre, majd megindultam vele az ágy felé, ám hamar fordított a helyzetünkön, hogy fölém tudjon támaszkodni, s tovább tudja a nyakam kényeztetni. Sosem volt ennyire domináns már az elején, úgyhogy kissé zavarba is jöttem, nem tudtam, hogy képes ilyesmire.

-Akarlak Jungkook..!-Suttogta ajkaimra, miközben tekintetével rabul ejtett, én pedig megadóan húztam le magamhoz, hogy egy újabb csókot tudjak lopni tőle.

Kezeim felfedező útra indultak, s pólója alját feltűrve húztam le róla azt, majd simítottam végig szálkás felsőtestén. Fokozatosan lejjebb haladva csókolt végig nyakam mentén, majd ingem kitombolva tárta szét azt, s csókolt végig mellkasomon, majd hasamon, s végül alhasamon. Sosem voltam ennyire "kiszolgáltatott", azt sem tudtam, hogy mihez kéne lássak.

Övemmel kezdett babrálni, majd hamar lerángatta rólam az egész nadrágom, s végül alsónadrágomba bújtatott péniszemre csókolt, miközben végig szemeimbe nézett. Édes Istenem, mi lesz még itt?

2022.07.28.

Köszönöm, hogy elolvastad!💗

Hibákért elnézést!🥺

őszintén | jikook ✓Where stories live. Discover now