•10•

632 20 5
                                    

Jest sobota wieczór, a ja szykuje przekąski dla chłopaków, tak to nieprawdopodobne ale dziś odpuścili sobie imprezowanie i wspólnie będziemy oglądać film. Franek, Krzysiek i Adam powinni już być, umówiliśmy się na około 20, a już jest kwadrans po dwudziestej. Michał oczywiście już leży na narożniku, a ja ogarniam stolik z jedzeniem i piciem. Planowałam zaprosić moje najbliższe koleżanki z klasy, jednak zrezygnowałam z tego pomysłu ponieważ nie chce zostać inaczej traktowana przez to że znam Matę i jego znajomych. Dobrze wiem że to mogło zby zmienić moje relacje z dziewczynami, nie ufam im na tyle, ale może z czasem się to zmieni.

—Witam, witam- powiedzieli chłopcy od którzy stali w salonie.

—Ej w tej chwili zdejmować buty, Tadek patrz ile piachu naniosłeś- powiedziałam do chłopaka, który był zdziwiony moją reakcją i wrócił z resztą na korytarz zdjąć buty.

—Spokojnie Lena, za kilka godzin salon będzie wyglądał jakby przeszło tornado- uspokoił mnie Michał.

Franek postawił na stoliku obok jedzenia litra czystej. No kto by się spodziewał. 

Musze powiedzieć że postarałam się dziś jeśli chodzi o jedzenie, zrobiłam tortillę z warzywami i piersią z kurczaka, upiekłam najlepsze cynamonki i do małych misek wsypałam różne żelki i chipsy. Jeśli chodzi o napoje to był to głównie alkohol.

Około dwudziestej pierwszej w piątkę siedzieliśmy na kanapie w domu Matczaków, których dziś nie było w domu ponieważ gdzieś wyjechali. Oni bardzo często podróżują, zazdroszczę im tego i mam nadzieje że kiedyś też znajdę sobie towarzysza do podróżowania.

—Horror czy jakaś komedia?- spytał Michał trzymający pilot.

—Komedia!- chłopaki powiedzieli chórem.

—Horror lepszy- powiedziałam.

Uwielbiałam oglądać horrory i nie bałam się ich, ekscytowały mnie straszne i krwawe sceny.

—Przykro mi Lena, kiedy indziej obejrzymy horror- powiedział Michał i zaczął szukać komedii na netflixie.

—Włącz KAC VEGAS!!- powiedział podekscytowany Szczepan.

—No dawaj fajne to jest, jestem wielkim fanem- potwierdził Adam.

Obejrzałam wszystkie trzy części tego filmu i uważam że jest bardzo fajny, ale i tak wolałabym jakiś horror.

Michał włączył wybrany film, gdy wszyscy oglądali z zaciekawieniem jak patrzyłam na Phila, bo jest niesamowicie przystojny. Gdy scena z Wenneckiem się skończyła spojrzałam w bok, ponieważ czułam na sobie wzrok, nic bardziej mylnego Michał przyglądał mi się tak samo jak ja przed chwilą na Phila. {BOMBASTIC SIDE EYE}

—No co? Mam coś na twarzy?-spytałam chłopaka siedzącego obok.

—Nie, po prostu jesteś piękna.

Czy on za dużo wypił, że wyznaje mi takie rzeczy? Wątpię ponieważ z jego szklanki ubyło tylko pół drinka, ponieważ jak twierdzi nie ma ochoty na picie.

—Dziękuje-to jedyne co byłam w stanie powiedzieć.

Michał siedział w rogu ogromnego narożnika, a ja siedziałam obok. Było mi już nie wygodnie tak siedzieć wiec plecami oparłam się o tors chłopaka, a nogi położyłam na Adamie i Krzyśku.

—Nie za wygodnie ci czasami?-spytał Michał bawiąc się moimi długimi włosami.

—Nie, jest idealnie- miło uśmiechnęłam się do chłopaka.

I tak właśnie minęła nam reszta wieczoru i nocy. Uważam że było bardzo przyjemnie, ja i Michał prawie nie wypiliśmy alkoholu, ponieważ jutro chcemy dobrze się czuć.
Dobrze się czuje w towarzystwie chłopaków, nie dyskryminują mnie i zachowują się jakbym była jedną z nich. A może już jestem?
****
Wróciłam po długiej przerwie, ponieważ już nie interesuje się matą ani nie słucham jego muzyki i odpuściłam sobie tą książkę.

YOUR QUEEN || MATAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz