•25•

411 21 5
                                    

WRÓCIŁAM!!💋  playlista oddająca vibe tej książki + możecie zobaczyć mnie  https://spotify.link/zsPnO5sUWDb

Ten tydzień mijał mi dosyć wolno, na pewno wolniej niż zawsze. Było ciężko, momentami miałam ochotę zrobić sobie „wolne", ponieważ bycie w ciągłym centrum uwagi strasznie mnie męczyło. Jednak nie mogłam sobie na to pozwolić. Matura zbliża się wielkimi krokami plus w następnym tygodniu mamy wyjazd do Francji.

Jest sobota wieczór, a ja właśnie dokańczam swój makijaż przed lustrem w łazience. Gdy dokładałam jeszcze więcej mojego ulubionego różowego rozświetlacza, brunet stojący za mną zaczął składać krótkie pocałunki na mojej nagiej szyi.

—Starczy już, wyglądasz idealnie.

Odłożyłam pędzel do makijażu i popatrzyłam wyczekująco na Michała który, objął mnie mocno w talii, stojąc za mną. A swoją głowę idealnie ułożył na moim ramieniu. Teraz obydwoje patrzyliśmy w odbicie lustra.

Dwójka zwykłych zakochanych nastolatków? Nie, to dwójka dzieci które uczą się prawdziwie kochać. Tak jak nigdy przedtem.

Za nami jest długa droga bólu i cierpienia. Wylałam tyle niepotrzebnych łez, może nie aż tak niepotrzebnych bo dziś jesteśmy zakochani i szczęśliwi.

Około godziny dwudziestej byliśmy na miejscu. W restauracji w której miałam pierwszą randkę z Piotrkiem. Lepiej nie wspominać o tym Michałowi, jednak mają tutaj najlepsze włoskie jedzenie. Przy stoliku czteroosobowym czekała już Ania wraz z Piotrkiem. Siedzieli na wprost siebie. Po przywitaniu się zajęliśmy wolne miejsca. Ja usiadłam obok mojej przyjaciółki, a Michał obok Piotrka. Wyczułam, że mojemu chłopakowi nie spodobało się to.

Przy naszym stoliku zaczęły się luźne rozmowy, na pozór. Ja jednak siedziałam jak na szpilkach, ponieważ to nasze pierwsze wspólne wyjście z Michałem. Oby nikt nas nie poznał, bo nie chce żeby w internecie krążyły kolejne artykuły o nas i zdjęcia jak zajadam się makaronem. Mam wrażenie, że nigdy nie przywyknę do tego.

Po zjedzeniu mojego ulubionego dania wraz z moją przyjaciółką obserwowaliśmy jak Michał i Piotrek dyskutują, jak najlepsi przyjaciele. Chyba się polubili, na szczęście.  Bo chciałabym powtórzyć tą podwójną randkę.

—Całowaliście się już?- spytałam cicho moją przyjaciółkę, upewniając się że chłopaki nas nie słyszą.

—Nie tylko się całowaliśmy- przyjaciółka posłała mi znaczące spojrzenie.

—Nie gadaj?!- powiedziałam zdziwiona nieco głośno. Na tyle że zwróciłam uwagę chłopaków.

Ja z Michałem jeszcze się nie przespałam. Z nikim się nie przespałam, tak na prawdę. Pomimo tego że niedługo będę mieć dwadzieścia lat, to nigdy nie uprawiałam seksu. Brunet nie naciska na mnie, a jeśli będę gotowa to mu powiem. Dla mnie to mega ważny moment i chce żeby był wyjątkowy. Cieszę się że mój chłopak mnie rozumie.

—Co się stało, kochanie?- spytał Michał.

—Gadamy o wycieczce- skłamałam i posłałam chłopakowi uroczy uśmiech.

—Tak, o wycieczce do tej Francji- Ania potwierdziła moją wersję.

—Jesteście już spakowane?- spytał blondyn.

Znając mnie będę pakować się chwile przed wyjazdem...

*****

W poniedziałkowy zimowy poranek Michał odwiózł mnie pod szkołę, gdzie było miejsce zbiórki.

—Zatrzymaj się tutaj- powiedziałam do bruneta.

—Spokojnie, już każdy o nas wie- brunet pomimo mojej prośby podjechał prawie pod sam autokar gdzie stało już pełno ludzi.

Czułam na sobie pełno ciekawskich spojrzeń, większość osób patrzyła na auto Michała.  Swoją drogą to bardzo ładne i drogie auto, jednak ludzi bardziej interesował kierowca i osoba obok czyli JA. Byłam zła na mojego chłopaka, bo nie chce być w centrum zainteresowania i nie jedno krotnie mówiłam mu o tym.

—Pomóc ci z walizką?- spytał brunet patrząc na mnie swoimi pięknymi brązowymi oczami.

—Sama sobie poradzę- powiedziałam odwracając wzrok od jego oczu.

—Jesteś zła na mnie?

—Nie, ale serio sama sobie poradzę- skłamałam zerkając na bruneta.

Pocałowałam bruneta delikatnie w policzek i wyszłam z samochodu zanim chłopak cokolwiek powiedział. Może to da mu do zrozumienia, że naprawdę nie lubię być w centrum zainteresowania innych. Bo mam wrażenie że on tego nie rozumie.

Jeszcze wtedy nie wiedziałam, że gorzko pożałuje tego że się nie pożegnałam...CDN

****
sorry że mnie tak długo nie było, ale trzecia klasa technikum mnie przerosła🥲
Zostawcie coś po sobie bo chce wiedzieć że ktoś jeszcze to czyta🫶💋

YOUR QUEEN || MATAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz