"Gizli ihbar nedeniyle okulunuzun bodrum katı arastırılacaktır. İzninizle. Arkadaslar gecin lütfen. " Duydugum cümleler tam da istedigim seylerdi. Kolumu birden biri tutunca kenara savruldum. Sırtım duvara degdi.
"Ne yaptıgını sanıyorsun?" Basımı yukarı kaldırıp gözlerine baktım. "Ne yapmisim?" Gözlerini kapatıp acarken derin bir nefes aldı. "Sen ihbar ettin, biliyorum." dedi. Ben mi yapmısım?
Allah Allah ciddi misin oglum.
"Aa hic haberim yok?" Köseden sıyrılıp giderken tutup daha sert bir sekilde duvara yapıstırdı. Bu sefer canım acımıstı ama.
"Seni öldürürüm biliyorsun degil mi?" Basımın hemen yanına kolunu koydu. Duvarla beni arasına mı almıstı simdi? Ay götüm. "İyi, polisler de bilsin bakalim."
Ona ukala bakıslarımı atıp yanından ayrıldım. "Ögrenciler okuldan ayrılmayacaklar. Dikkat dikkat! Kimse okuldan ayrılmasın." Anons gectiginde onun arka bahcenin tellerine yöneldigini gördüm.
Kacmasına izin veremezdim. Hızlı bir sekilde yanına gidip kolundan tuttum ve onu kendime cevirdim. "Nereye? Anonsu duymadın mı?"
"Ben kurallara uymam."
Tekrar gidiyorken bu sefer onu yine tutup elimi kolundan cekmedim. "Adını vermedim. Sen öldürmediysen bu kadar korkmana gerek yok." dedim. Basıma neler almıstım böyle.
"Senin yüzünden isler daha da ciddilesti." dedi. Sinirlenmeye baslamıstım. Bir tane vuracaktım simdi. "Ha yani okulun bodrumunda kimsenin bilmedigi bir ceset olması sıkıntı degil, benim ihbarim isleri ciddilestiriyor."
Sıkıntıyla nefes verdi.
"Anlamıyorsun, ona dokundum! Üstünde parmak izim var." Vallahi de, inanmam. "O zaman polisler parmak izini buldugunda suclu gibi kacmadan gelip durumu anlat. Yoksa katil damgasi falan yiyeceksin."
Bana dogru egildi. Nefesini yüzümde hissettim. Gözlerimi kapayıp actım. "Fazla mı akıllısın sen?"
"Hey siz! Derhal ön bahceye!" Etrafıma baktım. İnsanlari ön bahceye topluyorlardı ve arkada sadece biz kalmıştık. Artık kurtulmaya yolu yoktu. Koluna girip hınzırca gülümsedim. "Seni gebertecegim."
"Aa öyle mi, ben de seni."
*
Bir kac saat sürecegi anonsunu alalı on bes dakika olmustu. Bankta oturup dizlerimi kendime cekmistim. Elif yanıma bir hışımla gelip konusmaya basladı. "Bodrum katını arastırıyorlar. Söylentiye göre ceset falan varmışş." Ya ne demezsin.
Şaşırmış gibi bir surat ifadesi takındım.
Ömer ortalarda yoktu ve benim aklım ondaydı. Bir kac saat sonra zaten okul bitiyordu. Bizi alıkoyamazlardı sanırım.
Yaklasık yarım saat Elif'le araştırma hakkında konuştuk. Ben olmadıgına inanıyormus gibi yapıyordum. Dostum ben o cesetle aynı ortamda yattım. Kime kanıtlamaya calısıyorsun?
"Bence okulun ilk haftalarından yapılan bir esek sakası." dedim gözlerimi devirip. Bu sırada Ömer önümden gecip yorgun bir gülümsemeyle bana baktı. Şok olmuştum.
Polis memurları müdürle beraber dısarıya cıktı. Kürsüye dogru konustuklarında herkes gülmeye basladı. "Okulumuza aslı olmayan bir iddia atılmıstır. Bunu kim yaptıysa eşek sakası yaptıgını sanıyor olmalı."Ayaga kalktım. Bu aptal müdür ne konuşuyordu?
Ömer'e baktım. Gülüsemesinin nedeni simdi belli olmuştu. Başını sola egip omzunu silkti. O an öfke vücudumu ele gecirmisti. Bir hışımla yanına gittim.
Omzuna vurarak konuşmaya başladım.
"Ne yaptın? Ne yaptın söyle! Nasıl yok ettin?" Karşımda alaycı bir şekilde gülümsüyordu."Cevap ver." Bagırmam herkesin dikkatini cekmis olmalıydı ki buraya bakıyorlardı. Aptal müdür konuştu; "Arkadaşlar ayrılın."
Sikerim senin müdürlüğünü de seni de arkadaş.
"Tanımıyorum bu kızı, hocam delirmiş sanırım." Sonlara dogru gözlerini kısıp fısıldaması son noktaydı. İnsanlar beni kollarımdan tutup cekmeden önce yüzüne bir tokat carptım.
Sürünsün pic.
*
BÖYLE SEYLER BULDUM VE NEDEN KULLANMAYIM Kİ, AEARARAEYEYEYY COK SEVDİM
not: önceki bölümlere de koyacagım, garipsemeyin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bodrumun beş katı
Mystery / Thrillerutanıyorum Allahıma. okuduktan sonra anlarsınız. Üsüdügümden ona biraz daha yanastim. Ellerimi nereye koysam ısınır diye düsündüm. Bir yer bulamayinca bacaklarımın arasına sıkıstırıp bacaklarimi kendime cektim. Derin bir nefes aldim. Kıvırcık sacl...