"Hala anlamadin mi?" dedi.
Hayır. Anlamamıstım ve suan asırı derecede tedirgindim. "Annen seni terk etti." dedi.
Donup kaldım. Annem beni terk etti. Annem beni terk etti. Annem. Annem ya, beni dogurdu. Sonra da terk etti. Oysa ki aramızda hic bir problem yoktu.
"Ne, ne sacmalıyorsun sen?" dedim. Koltuktan kalkıp yanıma geldi. "Sana öylesine evimizi acmadik."dedi.
Ne yani, evsiz terk edilmis biri miydim simdi? Hayır iste evim vardi. "Burası ne güne duruyor. "dedigimde gözümden bir yas geldi.
Nasıl böyle emin konusuyordu. Annem neden beni bıraksın..
"Burada güvenli degilsin, tamam mı? Ve bunlari ögrenmek icin burası uygun degil." dedi ve giristeki cantamı aldı. Onu izliyordum. Elimden tutup ;"Hadi." dedi.
"Hayır. " deyip elimi cektim. Kaslarını cattı.
"Bir kere daha söylemem?" dedi."Hayır. Gelmiyorum hic bir yere." der demez beni önümde egildi ve bacaklarimdan tutup kaldırdı. Omzundan asagıya sarkınca ona sımsıkı tutundum. Etek giymistim etek..
"Highh, Ömer indir beni. İndir." diye bağırdım. Hic oralı olmadan söylenerek evden cıktı ve kapıyı carptı.
"Ya indir, öyle konusalım, böyle cok rahatsız. Gercekten cok rahatsiz." dedim. Bagırırken sesim kesilecek gibi oldu.
"Ben sana daha rahat pozisyonlarda gösteririm merak etme." dedi. Karsıdan karsıya gecti ve ara sokaklardan yürümeye basladı.
"Basım döndü." dedim. Bacaklarımdan sıkıca tutmus bırakmıyordu. Dogrulmaya calıstım ama yapamadım. Beynim akmisti. Sonra okuldaki ilk gün aklıma geldi.
'Bir elimi arkaya atıp belki sacını cekerim diye ugrastım. Digeriyle de beline dokundum.
Birden gülmeye baslayıp beni biraktiginda derin bir nefes aldim. '
Ömer'in tiki vardıı..
Suan sevincten ölebilirdim. Birden beline dokunmaya basladıgımda kıkırdadı. Sarsılıyordum ve düsecek gibiydim. "Yapma." bile diyemiyordu.
Kahkahani da böyle mi duyacaktık..
Onu gıdıklamayı bırakıp dogrulmaya calıstım. Omzuna bir tane vurdum.
"Ya insanlar görse ne diyeceksin?" dedim.Gülmeyle karısık bir sekilde "Sikmişim insanları." dedi. O an inmeye calısmaktan vazgectim. Kendimi tutamayıp güldüm basımı ona yasladım.
"İkna oldum gercekten, belin agrır." dedim.
Kırk kilo degildim ben. Tasımaya tasırdı ama agırdım. "Ben kimleri kimleri tasıdım, oo." diye söylendi ama duymustum.Durdum. Kesin katil bu cocuk. Kesin bak.
Evin önüne geldigimizde egildi ve hemen asagıya inip üstümü düzelttim. Karsımda cantamla duruyordu. Sinirimi alamayıp gögsüne vurdum.
"Ya psikopat, bir yerlerim gözükebilirdi. Ayrıca hangi devirdeyiz böyle kız kacırmak mı kaldı?" dedim. Dalga gecerek ona vurdugum ellerimi tuttu. "Tamam vurma, vurma, hem ellerinde agırmıs." dedi.
"Üf tamam, alaycıbası." deyip kapıya yürüdüm. Kapıyı bir kac kere tıklattım. "Evde kimse yok." dedi yanıma gelirken.
O görmeden gözlerimi devirdim. Cebinden anahtar cikarip kapı kilidine soktu ve kapıyı actı. Cemkirip iceriye girer girmez yukarı kata cıktım. Arkamdan yukarı cıkıyordu.
Odanın önüne gelince cantamı kapının önüne koydu. Odaya girip kapıyı kilitledim.
"Yemeyecegim seni yemeyecegim." dedi dusa gidiyorken.Pic ya. Dalga geciyor bir de.
Derin nefes alıp odanın camını kapattım. Efil efil esip beni üsütüyordu. Dolabın önüne gelip bir kac bir sey cikardim Ezra'nın giysilerinden. Bu saatten sonra okula da gitmezdim.
Giyinip o banyodan cıkmadan evden gitmek istiyordum. Odada buldugum tarakla saclarimi tarayip ensemde topladım. Ezra kendi parfümlerinden koymustu ama sıkmadım.
Ona sonra bakardım.
Kapının kilidini acip cantamı iceriye alacacgım sırada Ömer dustan cıktı. Yüzümü eksittim. Yakalanmadan gidecektim.
Havluyla saclarini kuruturken beni süzdü.
"Ne o, insan olmaya mi karar verdin?" dedi bıyık altından gülerek. "Sanane cıbıldak." diye cevap verip cantamı iceriye koydum ve odadan cıktım."İnsan bir güzel olmussun der. Bir begenir. Karsısında at cifliginde kaşagılanmıs at varmıs gibi davranmaz." dedim bunları yaparken. Arkamı döndügümde cok yakın olmamız hic isime gelmemisti suan.
Elindeki havluyu omzuna koydu. Tenindeki benler ilgimi cekerken sacımdan bir tutam alıp kulagımın arkasına götürdü. Egilip kulagıma fısıldadı.
"Cada tia te amo mas, te adoro. Pero no la hara."
Fısıltısıyla gözlerimi kapadım. İc cekip konusmaya devam etti.
"Ellos no quieren."
Konustugu dil ona öyle yakısmıstı ki etkisinde kaldım. O geri cekilip yüzüme bakarken öylece duruyordum.
"Ne dedin?" dedim.
Basını iki yana sallayıp dudaklarını birbirine bastırdı. Cevap vermeden odasına girerken onu izledim.
Ne demisti ne demisti.. Hatırla.
Pero no, falan birseyler. Aklıma gelen seyle durdum. Aksam annesine sorardım. O kesin bilirdi.
Merdivenlerden inip evden dısarıya cıktım. Soguk hava yüzüme vururken derin bir nefes alıp yürümeye basladım.
Umarım kötü seyler dememissindir kıvırcık.
*
aslında arkadas orada diyor ki 'böyle seyler bizde haram gülüm.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bodrumun beş katı
Mystery / Thrillerutanıyorum Allahıma. okuduktan sonra anlarsınız. Üsüdügümden ona biraz daha yanastim. Ellerimi nereye koysam ısınır diye düsündüm. Bir yer bulamayinca bacaklarımın arasına sıkıstırıp bacaklarimi kendime cektim. Derin bir nefes aldim. Kıvırcık sacl...