"Artık her seyi anlatır mısınız lütfen?" dedim oturduğum kanepede bagdas kurarken. Ömer karsımdaki tekli koltuga oturup direklerini bacaklarına yasladi.
Saclarini karistirip annesine bakti. Ezra yorgun bir sekilde arabanın anahtarını sehpaya birakip sol tarafımdaki tekli koltuga oturdu.
"Senin psikolojinle oynadilar." dedi. Ömer'in susması beni deli ediyordu. "Neden?" dedim.
Ezra derin bir nefes aldı. "Neden, niye? Her seyin bir acıklaması olmalı-" derken lafım kesildi. "Cok fazla soru soruyorsun." dedi.
"Simdilik bilmen gereken kadar bil. Burada kalacaksın, bizimle. Okula gelip gidecegiz ama bana yakin olma ki basına dert acılmasın." Ömer fazla zekiydi. Fazlasıyla. Ve durumu cok iyi idare edebiliyordu.
Yoruldugum icin onayladım ancak bunun hesabını ona sorardım. "Ben nerede kalacagım?" diye ayaga kalkıp basımı kasıdım.
Ezra gelip sırtıma dokunarak götürdü.
Kapının hemen yanında duran beyaz merdivenden yukarı cıktık ve saha dönüp koridorun sonundaki odaya girdik.
Kıyafetleri ve odamın hemen yanındaki banyoyu gösterdi. Sona kalan iki oda da onlarindi. Cok yoruldugum icin dus alip yatmak istedim ve dus almak icin fazla üsengectim.
Yapıs yapıs olan vücuduma daha fazla dayanamayıp havlu alıp banyoya girdim.
Suyu ayarlayıp soyundum ve altına girdim.
Suyun.İyice yıkandıktan sonra cıkıp bugulanmıs banyo aynasına bir seyler karaladım ve arkamda temiz bir görüntü birakmak adina etrafa bakıp cıktım.
Üsüme hissi gelince hemen yandaki odaya girdim. Kapıyı kilitleyip perdeleri cektim ve giyindim. Saclarımı havluya sarıp öylece biraktim.
Yataga uzanıp düsündüm. Benden kim ne ister ki? Niye benimle oynasınlar ki? Bunlar kac kisi ayrica, niye böyle konusuyorum?
Aklima 'bütün mahalleyi pesine mi topladin' sahnesi gelince kıkırdadım. Manyaktım ama kendimce mutluydum.
Kendime gülerken birdenbire odaya birinin girmesiyle dogruldum. Ömer'i görünce kaslarimi cattim. "Ohaa, çüşş." diye tepki verdim.
Gelsin banyodayken girsin?
Hafif sırıtsa da caktırmamaya calıstı. "Giyinmissin üstünü ne bagırıyorsun?" dedi. Sonra yine konustu ; "Ac mısın?"
"Hayır uyuyacagım." dedim ve geri uzandım. Gözlerini devirip odadan cıktı ve kapıyı kapattı. Evde sanki gizli bir tarikatta calisiyormus gibi giyiniyordu.
Gerci okulda da öyleydi.
Sonra döndüm dolandım ama uyuyamadim. Banyo dahil her yer Ömer kokuyordu benim icin. Banyoda iki sampuan varken erkekler icin olani kullanmam..
Tamamen tesadüf yani.
Asla onun kokusu icin degildi.
Pic ya. Egoist.
*
Okulun bahcesinden girdigim andan itibaren gözlerim doldu. Beynim kendi kendine oyunlar oynuyordu artik.
Hayal mi? Gercek mi?
Yine kendi kendime gülüp binaya dogru ilerledim. Cok güzel espri kardesim bi daha olmasin bu.
Beni hastaneden kacırıp okula getirmeleri de, İQ 1500 falan.
Hic bir seyin yanmamıs olmasi beni hem üzüp hem sevindirirken iceriye girdim. Benden yarim saat önce gelen Ömer koridorun sonunda arkadas grubuyla beraberdi. Onu ilk gördüğüm gün gibi..
Gözlerim Elif'i aradi.
O sırada merdivenlerden indi ve göz göze geldik. Bu kız gercek, dedi icimdeki ses.
Halisünasyon olamayacak kadar güzel.Elif düz acık kahve saclarini beline birakmisti. Siyah gözlükleri de gözündeydi. Beni görünce gözleri büyüdü ve hızlı hızlı yanıma geldi.
"Gelmissin.. "
Yok evde yatiyorum.
Sarıldıgımızda arkadan bizi izleyen Ömer'e degdi gözlerim. Elif benden sadece iki santim falan kısaydı. Ve bu cok tatliydi.
Elifle ayrildik ve cok isi oldugunu söyleyip elindeki kagitlari gösterip gitti. Sahsen okulun bodrumunu merak ediyordum.
Koridorda öylece dikildigimi fark ettigimde biri bana carpmisti. Dalginliktan ayilip carpan kisiye baktim. Ömer.
Kücük bir omuz yemistim.
"Bu kadar dalgin olma, seni hemen kaparlar." dedi kulagıma dogru. Verdigi hisle ürperip geri cekildim.
"Pardon." deyip yürümeye devam etti. Yüzüme fazla anlamlı bakıyordu. Anlayamıyordum.
Bu cocuk bana ne yapıyordu böyle.
*
ya canim közde misir istiyor ama hayatimda belki bi defa tesadüfen yemisimdir. off.
bu arada evin görselini yaptim ama bi mimar olmadigim icin ;
1.kat
2.kat
anlayin lütfen EĞDJWĞSJWSJWĞSKW
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bodrumun beş katı
Mystery / Thrillerutanıyorum Allahıma. okuduktan sonra anlarsınız. Üsüdügümden ona biraz daha yanastim. Ellerimi nereye koysam ısınır diye düsündüm. Bir yer bulamayinca bacaklarımın arasına sıkıstırıp bacaklarimi kendime cektim. Derin bir nefes aldim. Kıvırcık sacl...