02. I Can't Stop Thinking About You

6.1K 264 81
                                    

Genç kız yüzünde hissettiği ıslaklık ile kaşlarını çattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Genç kız yüzünde hissettiği ıslaklık ile kaşlarını çattı. Betty yüzünü yalıyordu.

Her sabah bu şekilde uyandırıldığı için garipsemedi ve Bettyi kolları arasına sardı.
Sanırım çişi gelmişti. Yataktan zar zor kalkıp saate baktı. Sabah 7 ye geliyordu. Uyumak için daha vakti vardı. Bettyi bahçeye çıkarıp çişini yaptıktan sonra dönüp uyuyacaktı.

Zorla yataktan kalktı. Yüzünü bile yıkamadan Bettye tasmasını taktı, kendi ayakkabılarını giydi ve gri büyük sweatiyle aşağı bahçeye indi.

Bahçeye vardıklarında Bettynin tasmasını çıkardı ve çişini yapmasını beklemeye başladı. Hala çok uykusu vardı. Esnemeye başladığında ağzını eliyle kapattı.

"Günaydın."

Yerinden sıçradı genç kız. Hızla sesin geldiği yöne döndüğünde. Bay Hiddlestonu gördü.

"Üzgünüm seni korkutmak istememiştim."
Elini telaşla kaldırdı adam.

"Oh sorun yok henüz uyanamadım sizi farketmemişim."

Tom bu mesafeli hitap şeklini duyunca huzursuz oldu. Oysa arkadaşı ona Tom diyordu.

"Sen okula gitmiyor musun?"
Tom konuyu değiştirerek sordu.

"Bugün dersim yok."
Cherry kibarca yanıtladı.

Tom kaşlarını çatmıştı son sınıftı ve her hafta dolu olan bir programı yoktu.
Genç kız bunu farkedince hemen tekrar konuştu.

"Geçen dönem işe gireceğim için derslerimin bazılarını üstten aldım."

Tomun dudakları arlandı. Kız gerçekten çok çalışkandı. Bunu taktir etti. Başını salladı.

Elindeki deri çantaya baktı.
"Keşke benimde böyle bir şansım olsaydı."
Gülümsedi genç kıza.

Cherry de ona geri gülümsedi. Ayakları üzerinde kendini ileri geri salladı. Öyle uykuluydu ki sohbet havasında değildi.

Ama Tom gitmiyordu. Onunla konuşma şansını değerlendirmek istiyordu.
"Köpeğin adı nedir?"

Cherry gözlerini Bettye dikti ve gülümsedi.
"Betty."

Tom da istemsizce gülümsedi. Köpeğin adı ona çok yakışmıştı çok sevimliydi.

Betty sonunda işini bitirdiğinde koşarak Cherrynin yanına geldi.

Tom yere eğildi ve Bettye elini uzattı.
"Sevebilir miyim?"

"Tabii."

Betty oldukça sıcak kanlıydı. Patilerini Tomun dizine koydu.
Tom kafasını sevdi. Betty sevildikçe kıpırdanıyordu. Tomun üzerine atlamaya çalışıyordu.

Cherryde Bettye doğru eğildi.

Toma oldukça yakındı. Tom burnuna gelen şampuan kokusuyla istemsizce gözlerini kapattı. Öyle baş döndürücü bir kokuydu ki mest olmuştu.

CHERRY | Tom Hiddleston Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin