Lana Del Rey- Put Me In A Movie
Bittikçe başa sarabilirsiniz.'Come on, you know you like little girls.'
Elini göğsüne koydu genç kız. Nefeslerini düzenlemeye çalıştı. Gözlerini karşısındaki masadan ayıramıyordu. Gözlerini kırptığında yaşlar kendini bıraktı. Çantasını masanın altından aldı ve telefonunu hızla içine attı çantasının ağzını kapatmaya çalıştı. Elleri titrediği için yapamıyordu. Bir küfür edip tekrar denedi. Sonunda kapatmayı başardığında toparlanıp çıkışa doğru ilerledi. Bunu yapamazdı. Onu gördüğünü unutacaktı. Hiç karşılaşmamış gibi yapacaktı. Şimdi bu kapıdan çıkacak ve dün nasıl hissediyorsa öyle hissetmeye devam edecekti. Ama içinde yanan ateş onu kapıdan çıkmadan durdurdu. Kafasını tekrar arkasında kalan masaya çevirdi. Dans ediyordu, masası açılmış alkol şişeleriyle doluydu. Sarışın kadınla çok eğleniyor gibi gözüküyordu. Cherrynin kalbi sızladı. O...mutlu gözüküyordu. Kafasında yanan şimşeklerle ona doğru yürümeye başladı. Dünya ağır çekimdeydi sanki. Müzik sesini uğultular şeklinde duyuyordu. Arkası dönük adamın yanına gelince durdu. Elini omzuna sertçe dokundurdu. Adam Cherrye döndüğünde gözleri kocaman açıldı. Yüzündeki gülüş soldu.
Cherry zorla konuştu.
"Baba?"Babası afalladı. Küçük bir şok yaşadı fakat ardından hemen kendini toparladı ve kollarını iki yana açtı.
"Heyy Cherry! Senin burada ne işin var?"
Elini kaldırıp kızına dokunmak ve dokunamamak arasında kaldığında geri indirdi.Cherry sinirden titriyordu.
"Söylesene 3 yıldır beni aramak yerine benim yaşımdaki kişilerle mi takılıyorsun?!"
Sarışın kadını gösterdi kız.Sarışın kadın gergince kıpırdandı.
Adam Cherrynin yüksek sesinden rahatsız olmuş gibi suratını buruşturdu ve elini kaldırdı kıza doğru.
"Sakinleş tamam mı babanın bir sürü sorunu vardı. Onları halletmekle meşguldüm."Cherry yüzünden boşalan gözyaşlarıyla haykırdı.
"3 yıldır arayamayacak ne sorunu yaşamış olabilirsin?!"Babası ellerini kızın yüzüne koymaya çalıştı ama Cherry izin vermedi.
"Sana yazdığımda geri dönmedin bile!""Telefon numaramı değiştirmek zorunda kaldım tamam mı bana mesaj attığını bilmiyordum tanrım Cherry sakinleş biraz."
Cherry sinirle bir kahkaha attı. O hiç değişmemişti hala hiç bir şeyi umursamayan piçin tekiydi. Cherry sarışın kızın kolunu tuttu.
"Bu adam kaç yaşında biliyor musun? Onunla ne işin var?!"
Sarışın kız yüzünü buruşturup kolunu geri çekmeye çalıştı. Babası araya girdi."Hey tatlım tamam sakinleş tamam mı bırak kolunu."
İkisini ayırdı.
"Bak buradayım işte bize katıl bişeyler içelim üç yılda neler yaptın anlat bilmek istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHERRY | Tom Hiddleston
FanfictionKendisinden oldukça genç bir kıza saplantı derecesinde yoğun duygular besleyen ve bu duygularla savaşmak zorunda kalan bir adamı anlatıyorum. Keyifli okumalar.