36.Not Normal

2.2K 117 189
                                    

Cherry titremeye başlayan vücudu ile bir adım geri çekildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cherry titremeye başlayan vücudu ile bir adım geri çekildi. Tom sadece düz bir ifade ile yüzüne bakarken genç kız titreyen dudaklarını araladı.

"Tom.."
Yalvarır gibi adını söyledi kız. Başka ne diyeceğini bilmiyordu. Eli hala kapının kolundaydı biraz daha sert kavradı.
"Lütfen.."
Kız başını kabullenemeyerek iki yana salladı. Dolmaya başlayan gözleri daha fazla direnemedi ve göz yaşları yanaklarına aktı.

Tom sakince kapıdan olan elini kızın omzuna koydu.
"İçeri geç Cherry."

Kızın dudakları büküldü hisleri öyle karmaşıktı ki duyduğu en net şey korkuydu. Yalvaran bakışlarını adamın suratından ayırmıyordu.

"Sana içeri geç dedim!"
Tom yüksek ses ile bağırdığında kız korkuyla sarsıldı. Elini refleks olarak kapının kolundan çekmişti.

Tom gözlerini bir süre kapattı ve sakinleşmeye çalıştı. Her şeyin mahvolduğunu kızın yüzündeki korku ifadesinden net bir şekilde anlıyordu. Bu saatten sonra adamı hiç bir yalan ve manipülasyon kurtaramazdı. Kurduğu küçük dünyası başına yıkılmıştı.

"Sadece gidip düşünmeme izin ver.. lütfen."
Genç kız ağlamaklı bir şekilde konuştuğunda adam kendi kendine güldü.
"Hadi ama Cherry eğer seni bırakırsam ikimizde bir daha geri dönmeyeceğini çok iyi biliyoruz."

"Tom bunu yapma. Durumu buraya getirme sadece gitmeme izin ver."

Tomun gülüşü yüzünden silindi ve tekrar ürkütücü derecede ifadesiz haline geri döndü.
"Buna izin veremem."

Genç kızın bir kez daha başından aşağı kaynar sular döküldü. Gitmesine asla izin vermeyecekti.

Adamı hızla tüm gücüyle itti ve kapının koluna sarılıp açmaya çalıştı. Tom bu tepkiyi bekliyormuşçasına hızla kızın belinden tuttu ve onu sürükleyerek merdivenlerden çıkarmaya başladı.

Cherry ona direniyor ellerinden kurtulmaya çalışarak çırpınıyordu fakat adam çok güçlü ve kararlıydı.

Yatak odasının kapısına vardıklarında adam aralık olan kapıyı ayağı ile ittirdi ve açılmasını sağladı. Genç kızı içeri fırlattıktan sonra kapıyı üzerine kapattı ve bit kaç kez kilitledi.

Cherry gözyaşları içinde düştüğü zeminden kalktı ve kapıya koştu bir kaç kez kolu çekti ama açılmadı. Ardından pes edip kapıyı yumruklamaya başladı.
"Çıkar beni buradan!"
"Tom çıkar beni dedim!"

Tom uyuşan başını elleri arasına aldı. Beyni zonkluyordu. Gözleri kararan adam başını duvara yasladı. Cherrynin yalvarışlarını duydukça sinir kat sayısı artıyordu. Yumruk yaptığı elini bir kaç kez duvara geçirdi. Gözlerine dolan yaşlara direnmeden tüm bedenini duvara yasladı ve soyulup kan oturan elini diğer eline alıp duvarda sürünerek yere çöktü.
"Öğrenmek zorunda mıydın?"
Kendi kendine mırıldanıyordu adam.

CHERRY | Tom Hiddleston Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin