Cherry boş kahvaltı tabaklarını mutfağa taşırken Tom da çoktan giyinmiş ona yardım ediyordu. Sabah saat oldukça erken uyanmışlardı çünkü bugün terzi gelip Cherry ile gelinlik hakkında konuşacaktı.
Tom işe gitmeden önce bu işi aradan çıkartmak istemişti. Her şeyin hızlı bir şekilde ilerlemesini istiyordu.
Tom tabakları bulaşık makinesine yerleştirmek için eğildiğinde genç kızın bacağına baktı. Doğrulup ellerini yıkadı ve mutfak tezgahını silen kıza arkadan sarıldı.
"Bacağın artık acımıyor değil mi?"Cherry bezi yıkayıp bir köşeye koydu.
"Hayır sanırım iyileşti.""Buna sevindim."
Zilin çalmasıyla Tom hızla kapıya yöneldi. Büyük kapı açıldığında onu yaşlı bayan Jane karşıladı.Tom kocaman bir gülümseme verip kadını kolları arasına aldı.
"Tom dün beni aradığında neredeyse şok geçirdim."
Kadın şaka amaçlı Tomun koluna hafifçe yumruk attı.
"Evleneceğini daha erken haber veremez miydin?"Tom ufak bir kahkaha atarak kadından ayrıldı.
"İnanın bayan Jane bize de sürpriz oldu."Kadın büyük çantasını Toma verip içeri geçti.
"Geçen hafta annen ile çay içtim o da hiç bahsetmedi."Birlikte salona girdiler.
"Aslında bayan Jane annemin henüz haberi yok."Yaşlı kadın şaşkınlıkla adama döndü.
"Tom aklını mı kaçırdın?!"Tom gülümseyerek omuzlarını silkti.
"Bugün konuşacağım.""Annen bizi öldürecek."
"Her neyse gelin nerede?"Tom heyecanla kapıya doğru seslendi.
"Sevgilim gelebilir misin?"Bir kaç saniye sonra Cherry salona girdi. Yaşlı kadın baştan aşağı kızı süzdü.
Cherry utangaçça selam verdi.
"Merhaba."Kadın ağır adımlarla kızın önüne geldi ve kollarından tuttu.
"Tanrım ne kadar da gençsin."
Kızı çevresinde döndürdü. Cherry şaşkınca Toma baktı.Tom ona gülümseyerek konuştu.
"Sevgilim bayan Jane ailemizin dostu ve terzisidir. İşinde en iyisidir."
"Bayan Jane bu da Cherry."
Derin bir nefes aldı ve kocaman gülümsedi.
"Müstakbel eşim."Kadın gülümseyerek baktı kıza.
"Çok zarif. Çok güzel. Bayıldım."Cherry kıkırdadı.
"Teşekkür ederim çok kibarsınız."Tom yanlarına gelip genç kızı alnından öptü.
"Ben çıkmalıyım."
"Bayan Jane müstakbel eşim ne isterse gerçekleştireceğinize inanıyorum."Kadın ona bakmadan çantasına yöneldi ve kalem kağıt çıkardı.
"Bundan sonrası bende hoşçakal."Tom neşe ile kapıdan çıktı. Çıkmadan önce son kez dönüp sevgilisine el sallamayı da unutmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHERRY | Tom Hiddleston
FanfictionKendisinden oldukça genç bir kıza saplantı derecesinde yoğun duygular besleyen ve bu duygularla savaşmak zorunda kalan bir adamı anlatıyorum. Keyifli okumalar.