20.Secrets

3.6K 136 224
                                    

Cherry annesine tabakları toparlaması için yardımcı olurken, Tom ve Gerald ise şarap kadehlerini salona taşıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cherry annesine tabakları toparlaması için yardımcı olurken, Tom ve Gerald ise şarap kadehlerini salona taşıyordu. Cherry boş salata tabağını alıp annesini mutfağa kadar takip etti. Kadın kızıyla hiç konuşmuyordu. Cherryde geri adım atmıyordu.

Rebecca kirli tabakları musluğa bırakırken konuştu.
"Demek Tom bir profesör."

Cherry kadının yanından geçip aynı şekilde boş salata tabağını musluğa bıraktı ve gözlerini devirdi.
"Evet çok başarılı bir profesör."
Genç kız tezgaha yaslandı.

"Kızımın öğretmen fetişi var ne harika!"
Kadın ekmek sepetindeki ekmekleri karton poşete geri boşaltıyordu.

Cherry öfkeli gözlerini kadına dikmişti.
"Lisedeki aptalca bir olaydı. Suçluydum kabul ediyorum ama artık 22 yaşındayım anne."

Annesi hırsla kızına döndü.
"Evet 22 yaşındasın ve o adam ise 40 yaşında."

"Sana kaç kere söyleyeceğim? O harika biri anlamıyor musun? Yaşının benim için bir önemi yok!"

"Hayır Cherry anlamıyorum! Kendi yaşıtların dururken neden bu adamla çıkıyorsun anlamıyorum ve anlamayacağım."
Kadının sesi şimdi biraz yüksekti.

Cherry bir şey söylemek için ağzını açtı fakat sonra geri kapadı.

Rebecca devam etti.
"Kim bilir Gerald ne düşünecek. Beni rezil ettin sorunlu bir kız gibi davranıyorsun!"

Cherry suratını buruşturdu.
"Tek derdin bu değil mi? Kocanın ne düşündüğü. Harika bir annesin bunu bir kez daha kanıtladın."

Cherry hızla çıktı mutfaktan.

Tom ve Gerald oturmuş maç izliyordu. Daha doğrusu Gerald izliyordu. Tom ise derin düşüncelere dalmıştı. Bu adam kimdi ve onu nereden tanıyordu? Gerginlikle ellerini ovuşturuyordu. Ter içinde kalmışlardı. Cherrynin ona doğru geldiğini fark edince başını iki yana salladı ve kıza gülümsemeye çalıştı. Cherry adamın yanına oturdu.

Rebecca mutfaktan hızlı adımlarla geldi. Kanepenin karşısında durdu. Kollarını göğsünde bağladı. Konuşma yapmaya hazırlanıyordu. Cherry 'sakın yapma' der gibi bakıyordu ama o dikkate almadı.

"Tom kızım senin için biraz küçük değil mi sence?"

Cherry ellerini yüzüne kapadı.
"Anne!"

Tom gerginlikle alnını kaşıdı.
"Yaş hakkında endişelerim yok Cherry ile çok iyi anlaşıyoruz."

Kadın tatmin olmamıştı.
"Cherry henüz yirmilerinin başında. Önünde çok uzun bir yol var. 40 yaşında biriyle olacak olgunlukta bir kız da değil."

Cherry ayaklandı.
"Anne! Yeter."

Gerald hızla oturduğu yerden kalkıp eşinin yanına gitti ve eli ile kolunu sıvazladı.
"Hayatım bunu bu şekilde konuşmayalım."

CHERRY | Tom Hiddleston Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin