21.Message Tone

3.3K 124 167
                                    

Cherry başını laptoptan kaldırıp çevresine bakındı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cherry başını laptoptan kaldırıp çevresine bakındı. Herkes çalışıyordu. Genç kızın boynu ağrımaya başlamıştı. Odaklanmakta zorluk yaşıyordu. Toplantı bir saat sürmüştü şimdi ise ofiste herkes deneme için kod oluşturuyordu. Cherry omzuna dokunan el ile sıçradı. Arkasını dönüp kim olduğuna baktı.

"Hey nasıl gidiyor?"
Oliver sevecen bir şekilde sordu.

"Fena değil yapmam gereken her şeyi yaptım."
Cherry omuz silkip bilgisayar ekranına geri döndü.

"Harika 10 dakika sonra denemeleri test edeceğiz. Umarım kodların çalışır bu sana büyük bir artı sağlar."

"Kodlarım çalışıyor. Eminim."
Cherry başarısızlığı sevmiyordu kodları tabi ki de çalışıyordu. Onlar için yaklaşık 2 saat harcamıştı.

"O zaman denemede görüşürüz."
Oliver göz kırpıp kızın yanından ayrıldı. Cherry onun hakkında ne düşünmesi gerektiğini bilmiyordu tatlı ve sevecen biri gibiydi ama bazen gıcık olabiliyordu. Cherry telefonunu çıkardı. Mesajlar bölümüne girdi. Tomun mesajına hala bir şey yazmamıştı. Tom sadece onun için endişelenmişti. Mesaj atmaya karar verdi.

Kime:Tom
'Her şey yolunda mı?'

Cherry gelen mesajlara baktı Abbeyden bir tane gelmişti.

Kimden:Abbey🧡
'Uçuşa gidiyorum önümüzdeki bir kaç gün almanya da olacağım. Almanydan istediklerinin listesini gönder aksi taktirde alacağın tek şey çikolata olur.😛'

Cherry bu mesajla gülümsedi.

Kime:Abbey🧡
'Bana yeni bir şey en iyi arkadaş getirebilirsin !'

Sırıtarak mesajı yolladı. Telefonu elinde titredi ve yukarı Tomun mesajı düştü.

Kimden:Tom
'Evet güzelim, neden soruyorsun?'

Cherry kaşlarını çattı bir kaç saat öncesinde Cherrye sert bir mesaj yazmıştı ve şimdi gayet normaldi.

Kime:Tom
'Sadece sabah bana kızdığını sandım.'

Saniyeler içinde cevap geldi.

Kimden:Tom
'Cherry sana nasıl kızabilirim yalnızca merak ettim.'

'Lütfen bundan sonra bana nerede olduğunu kısaca bildir böylece sorun olmaz:)'

Cherry bunu anlayabilirdi. Tom onun sevgilisiydi ve nerede olduğunu merak ediyordu bu doğaldı.

Kime:Tom
'Pekala seni seviyorum.'

Cherry gönder tuşuna basıp gülümseyerek beklemeye başladı.

Kimden:Tom
'Seni seviyorum güzelim, her şeyden çok.'

Kız gülümseyerek ekranı kilitledi. Adının seslenildiğini duyunca kafasını kaldırdı. Oliver eliyle gel işareti yapıyordu. Sanırım deneme toplantısı başlıyordu. Laptopunu alıp cam odaya adımladı.

CHERRY | Tom Hiddleston Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin