Cherry sabah erkenden uyandı. Gözlerini Tomun beyaz nevresimli yatağında açtı. Bugün o Toma kahvaltı hazırlamak istiyordu. Arkasını döndü yatakta yavaşça. Tom uyuyordu. Üzerinde yalnızca siyah boxeri vardı. Cherry onu ilk defa uyurken gördüğünü farketti. Tom normalde hep Cherryden önce uyanırdı.
Cherry biraz inceledi onu. Adam gerçekten çok yakışıklıydı. Kemikli keskin yüz hatlarına sahipti. Seyrek onu masum gösteren kaşları vardı. Sarı saçları hafif terin etkisiyle nemlenmişti. Dudakları düz bir çizgi halini almıştı. Cherry yanındaki komidinin üzerinden telefonuna uzandı. Saat 7 olmuştu. Kızın gözleri kocaman büyüdü. Tom 7 buçukta zaten evden çıkıyordu. Kahvaltıyı bugünlük geri plana atıp Tomu uyandırmaya karar verdi. Adamın üzerine eğilip yüzüne yaklaştı. Parmaklarını çıplak göğüsünde gezdirdi. Bir yandan da burnunu adamın yüzüne sürtüyordu. Tom bir süre sonra gülümsemeye başladı. Gözleri ise hala kapalıydı.
"Her gün böyle uyanmak için ne yapmalıyım?"
Yeni uyanmış sesiyle konuştuğunda Cherry iç çekti. Şu anda sesi çok çekiciydi."Artık kalkmalısın saat 7 yi geçiyor."
Tom gözlerini açmadan kıza kollarını sardı ve onu üzerine çekti. Cherrynin başı adamın omzuna düşmüştü.
"Sonsuza dek böyle kalmak istiyorum."
Tom gözlerini aralayıp kıza baktı. Yalnızca kahverengi saçlarını görüyordu. Bir öpücük kondurdu.Cherry olduğu yerde kıpırdandı.
"Hadi Tom kalkmalıyız. Geç kalacaksın. Hem bugün bende şirkete gideceğim."Tom kısa süre sonra kızı serbest bıraktı. Cherrynin yüzü görüş alanına girdiğinde gülümsedi.
"Peki kısa bir duş alacağım."
Cherry başını salladı.
"Bende eve gidip hazırlanayım seninle aşağıda buluşurum."
Kız tam yataktan kalkacakken Tom onu çekip dudaklarına öpücük bıraktı."Seni seviyorum."
Cherry gülümsedi adama.
"Bende seni seviyorum."
Ardından hızla yataktan kalktı ve eşyalarını eline alıp kendi dairesine geçti. Cherryi de hızlı bir duş aldı. Saçlarını düzgünce taradı. Kaküllerini kurutup geri kalan saçlarını arkaya attı. Üzerini giyindi. Bettynin mama kabını yenileyip saatine baktı. Buçuk olmuştu bile. Ayakkabılarını ayağına geçirip her zamanki gibi laptobunu kucağına alıp evden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHERRY | Tom Hiddleston
FanfictionKendisinden oldukça genç bir kıza saplantı derecesinde yoğun duygular besleyen ve bu duygularla savaşmak zorunda kalan bir adamı anlatıyorum. Keyifli okumalar.