35.Truth Hurts.

2.3K 131 221
                                    

Cherry gözlerini tıkırtı sesleriyle açtı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cherry gözlerini tıkırtı sesleriyle açtı. Elleri ile gözlerini bir kaç saniye ovuşturdu genç kız. Büyük pencerelerden giren güneşin ışıkları gözlerini ağrıtmıştı ama yine de huzurlu hissetti kendini. Göz kapaklarını kaldırdı ve gördüğü ilk şeye baktı. Yatağın tam karşısında terasa açılan büyük cam kapı aralıktı ve beyaz tül perdeleri hafifçe uçuşturuyordu.

Yemyeşil manzara adeta Cherrye merhaba diyordu. Görüş alanına sarı saçlı melek gülüşlü adam girdi. Uzun boyuyla dikilmiş kıza bakıyor bir yandan da kravatını bağlıyordu. Kız bu manzaranın daha güzel olduğuna karar verdi ve gülümsedi.

Adamında gülümsemesi genişledi.
"Günaydın güzel kız."

"Günaydın."
Kız bugün mutluluk salgılıyordu.
"Okula mı gidiyorsun?"

Tom başını olumlu anlamda salladı.
"Erken dönmeye çalışacağım."

"Pekala. Akşam sana yemek yapacağım."

Tom büyük gülümsemesiyle kızın yanına adımladı. Yatağa doğru eğilip onu saçlarından öptü.

Geri çekilip koltuğun üzerine bıraktığı ceketini aldı ve giydi.

Cherryde yataktan kalktı ve birlikte aşağı indiler.

Giriş kapısını açtı Tom.
"Pekala bir şey olursa ya da sıkılırsan beni ara olur mu?"

"Olur hoşçakal."

Adam kızı öpmek için yeltenmişken kız adama kocaman sarıldı.

"Endişelenme hava kararmadan dönerim."

Kız geri çekildiğinde başını salladı ve Tomu arabasına binip uzaklaşana kadar izledi.

Tom gözden kaybolduğunda kapıyı kapatıp içeri girdi.

Salona yönelip telefonunu aramaya başladı. Şöminenin yanında gördüğünde hızla gidip eline aldı ve ekranını açıp baktı. Gereksiz uygulamalar harici bildirim yoktu. Sonra ekrandaki tarih dikkatini çekti. Cherrynin bugün sınavları açıklanacaktı ve mezuniyet durumu belli olacaktı. Heyecanla büyük sehpanın önüne çöktü ve üzerindeki laptobu açtı. Okulun öğrenci sistemine giriş yaptı ve şifresini yazdı.

Açılan ekrandan not bilgisine tıkladı.
Notları tahmin ettiği üzere oldukça iyiydi.
Yeni açılmış olan seçeneğe tıkladı.
Mezuniyet durumu kısmında başarı ile mezun olduğu yazıyordu. Kız küçük bir kahkaha attı. Sınıf listesini inceledi.

Bölümünü ikincilikle bitirmişti.
Mutlulukla ekrana bakarken bacağında bir ıslaklık hissetti.

Aşağı baktığında Bettyi onu yalarken buldu. Az önceki kahkahasını duyup gelmiş olmalıydı. Onu hemen kucaklayıp sarıldı.
"Annen mezun oldu."
Betty anlarmış gibi havladı. Cherryi tebrik ediyordu.
"Biliyor musun Betty burada hiç araba yok tasmasız bir yürüyüşe çıkmak ister misin ?"

CHERRY | Tom Hiddleston Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin