14.Teenager In Love

4.6K 149 95
                                    

'Dion&The Belmonts-A Teenager In Love' özellikle mesajlaşma kısmını okurken dinlemenizi tavsiye ederim.)

Tom ağzının içindeki macunu su ile çalkaladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tom ağzının içindeki macunu su ile çalkaladı. Hızlıca tükürdüğünde diş macununa su tutup yerine koydu. Aynada kendine baktı. Tom bu zamana kadar yaşlılık için hiç endişelenmemişti ama Cherryle tanıştığı günden beri aynada kendini inceliyor yüzüne yeni bir kırışıklık eklenmiş mi diye kontrol ediyordu. Telefonundan bir mesaj sesi yükseldiğinde altındaki boxer ile odaya adımladı. Yatağın üzerinde henüz ışığı yanan telefonu eline aldı. Bildirimde Cherrynin adını görünce hızla atan kalbiyle mesajı açtı.

Kimden:Cherry
"Uyuyor musun?"

Tomun kaşları havalandı. Hızla parmaklarını hareket ettirip cevap yazdı.

Kime:Cherry
"Hayır henüz ayaktayım. İyi misin bir sorun mu var?"

Tomun içini ister istemez bir endişe kaplamıştı. Saat geçti. Kız bir en son geç saatte Toma ulaştığında kötü bir şey olmuştu. Gözlerini ekrandan ayırmadan cevap bekledi. Yeni duştan çıktığı için hala ıslak saçlarını elleriyle karıştırdı. Sonunda ekrana mesaj düştüğünde hemen okudu.

Kimden:Cherry
"Hayır bir sorun yok. Yalnızca uzanıyordum ve nasıl olduğunu merak ettim."

Tom alt dudağını dişledi. 'Nasıl olduğunu merak ettim' belki on defa okudu cümleyi. İçi mutlulukla doldu. Kendini yatağa bıraktı. Şu an yatakta uzanmış, sırıtarak Cherryle yazışırken ergenler gibi hissediyordu.

Kime:Cherry
"Yediğimiz akşam yemeğinden sonra çok iyiyim."

Tom mesajlaşmada iyi değildi. Fakat konu Cherry olunca her şeyde iyi olmayı denerdi. Bir kaç dakika bekleyişin ardından Cherrynin mesajı ekrana düştü.

Kimden:Cherry
"Gerçekten güzel vakit geçirdim. Bu akşam için teşekkür ederim."

Tom karanlıkta parlak ekrana bakarken gülümsemeden edemedi. Kız iyi vakit geçirmişti.

Kime:Cherry
"Sanırım ancak tekrarlayacağımıza söz verirsen rica edebilirim."

Tom alt dudağını sertçe dişlemeye devam etti. Şu an sadece karşı kapıyı çalıp Cherryi deli gibi öpmek istiyordu.

Kimden:Cherry
"Sanırım sık sık tekrarlayacağız. Lol."

Tom çatık kaşlarını ekranda gezdirdi. Lol de neydi? Hızla mesajlardan çıkıp internete girdi ve kısa bir araştırma yaptı. Lolün bir kısaltma olduğunu öğrendi. 'Sesli güldüm, komik' gibi bir anlama geliyordu. Sadece gülücük atsaydı olmaz mıydı? Genç dili çok karmaşıktı.

Kime:Cherry
"Bu beni çok mutlu eder. Lol."

Tom tek eliyle yüzünü kapattı. Tom yazınca berbat durmuştu. Genç kız umarım böyle düşünmez diye geçirdi içinden.

CHERRY | Tom Hiddleston Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin