38.Run Rabbit Run!

2K 122 173
                                    

Cherry yaklaşık bir saat önce uyanmış aşağı kattan gelen sesleri dinliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cherry yaklaşık bir saat önce uyanmış aşağı kattan gelen sesleri dinliyordu. Tahminince Tom mutfaktaydı. Ocak sesi ve tava tencere sesleri duymuştu.

Saat oldukça erkendi ve haftaiçiydi Tomun işe gitmesi gerekirken hala evdeydi.

Cherry dün yaşadığı korkunç olayın şokunu hala atlatamıyordu. Toma ters gitmeye devam ederse olanları gayet net anlamıştı. Cherry hayatının değerli olduğunu hiç bir zaman düşünmemişti ama ölmektende çok korkuyordu. Tom onu sonsuza dek burada tutamazdı. Elbet buradan çıkacaktı tek sorun genç kız henüz nasıl olacağını bilmiyordu.

Ağrıyan başını elleriyle ovuşturdu. Bir saattir odanın içinde geziniyordu. Tomun merdivenleri çıkan ayak seslerini duyduğunda kalbinin atışını ağzında hissediyordu kız. Ondan böylesine korkarken nasıl ılımlı davranacaktı bilmiyordu. Rol yapmada berbattı.

Kapının kilidi açıldı ve içeri Tom girdi. Cherryi ayakta görünce mahçup bakışlarını üzerinde sabitledi.
"Günaydın. Daha iyi misin?"

Cherrynin yüzünde mimik yoktu.
"Beni öldürmeye çalıştıktan sonra nasıl olduğumu mu soruyorsun?"

Tom acıyla yüzünü buruşturdu ve kıza doğru bir kaç adım gitti. Genç kızda korkuyla bir iki adım geri çekilince olduğu yerde durdu ve ellerini güvende hissetmesi için havaya kaldırdı.

"Tamam özür dilerim bunu telafi etmek istiyorum."

Cherry çatık kaşlarıyla adama bakıyordu. Tom tekrar konuştu.
"Aşağa inelim sana kahvaltı hazırladım."

Genç kız tepki vermeyince Tom yavaş adımlarla ona ilerledi ve önüne kadar gelince durdu.

Yüzündeki perişan ifade ile genç kızı izliyordu.
Genç kız Tomdan öyle çekiniyordu ki adam kızın gerginliğinini buradan hissedebiliyordu.

Tom elini kaldırıp kızın yüzüne yanaştırdı. Genç kız tedirgin bakışlarını Tomun üzerinden ayırmıyordu. Tom elini kızın yanağına yerleştirdi ve yavaşça sevdi. Sanki günlerdir ihtiyacı olan buymuş gibi derin bir nefes verip gözlerini kapttı. Bu dokunuş vücudundaki tüm stresi ve negatifliği alıp götürmüştü.

Cherry ise gerginlikle nefesini tutuyordu. Tomu rahatlatan bu donunuş Cherryi tedirgin ediyordu.

Tom gözlerini açıp elini kızın eline koydu ve onu odadan çıkarıp aşağı mutfağa indirdi.

Cherry yemeklerle dolu masada gözlerini gezdirdi. Her şey vardı. Tom bu masa için çok uğraşmış olmalıydı.

Tom gülümseyerek kızın sandalyesini çekti ve oturmasını bekledi. Kız kararsızca çekilen sandalyeye oturdu. Tom ise onu masaya yaklaştırdı.

Genç kızın karşısında yer alan sandalyeye oturdu adam.
"Hadi başlasana. Hepsini senin için hazırladım."

Cherry çatalını eline aldı ve az az yemeklerden yemeğe başladı.

CHERRY | Tom Hiddleston Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin