06. It Was Rainy

4.8K 209 23
                                    

Tom kolunu öne ittirerek kol saatinin ceketinin altından çıkmasını sağladı ve saatine baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tom kolunu öne ittirerek kol saatinin ceketinin altından çıkmasını sağladı ve saatine baktı. 7.20
Artık çıkması gerekiyordu ama Cherry hala çıkmamıştı. Tom hazırlanmış genç kızın çıkmasını beklemişti. Böylece onu okula bırakabilirdi. Genç kızın metro kullanmasını istemiyordu. Tom onu istediği her yere bırakabilirdi. Geç kalmak üzereydi. Deri çantasını alıp kapıdan çıktı sanırım bugün genç kızın dersi yoktu. Arabasına atlayıp çalıştırdı ve okulun yolunu tuttu.

🍒

Genç kız gözlerini yavaşça açtı. Çevresine bakındı saat kaçtı? Elini telefonuna atıp saate baktı. 9'a geliyordu. Gözleri büyüdü. İki ders kaçırmıştı. Nasıl bu kadar uyuyabilmişti. Lanetler okuyarak yataktan kalktı hemen yüzünü yıkayıp bol bir kazak altına kot geçirip büyük çantasına laptopunu koyup çıktı. Bir ders daha kaçıramazdı. Koşarak metro istasyonuna gitti ve metroyu beklemeye başladı. Saate tekrar baktı. Yetişecekti. Yüzüne krem bile sürememişti. Metro geldiğinde bindi. Kulaklıklarını takıp müzik dinlemişti.


Metro nihayet ineceği durağa geldiğinde hızla indi ve tekrar koşmaya başladı. Ana binaya girdiğinde sınıfı bulmaya çalıştı. Koridorlarda koşuyordu herkes ona bakıyordu. Sınıfı bulduğunda içeri daldı. Hoca gelmişti ve herkes sınıftaydı. Genç kız nefes nefese kalmıştı. Tüm sınıfın ve tabiki hocanın gözü üstündeydi.

"Bayan Campel!"
Kadın azarlar gibi adını söylediğinde Cherry defalarca özür diledi ve yerine geçip laptopunu açtı. Yorucu bir gün olacak gibiydi.

Ders bittiğinde yerinden kıpırdamadı. Laptopundan maillerini açtı ve kontrol etti. 'Sonunda' diye düşük sesle söylendi.
Sonunda şirket iş yollamıştı. Ondan adım sayan bir telefon uygulaması için kod yazmasını istiyorlardı. Bu işin karşılığında 500 pound alacaktı. Fena değildi. Bunu akşam halletmeye karar verdi.

Cherry diğer derse de girmişti okulun çevresinde oldukça oyalanmıştı yemek yemişti  ve okuldan bir arkadaşıyla kahve içmişti. Okulla işi tamamen bitmişti. Kütüphaneye gidip sabah kaçırdığı dersleri telafi etmeye karar verdi. Binanın içinde yürürken telefonu titredi. Elini çantasına atıp telefonu çıkardı ve gelen mesaja baktı.

Kimden:Abbey🧡
Heyy iş yerinden mesaj geldi akşam7 de uçuşum var yarın geceye kadar dönmeyeceğim seni seviyorummmmm

Genç kızda onu sevdiğini ve dikkatli olmasını yazıp telefonunu çantasına geri attı. Kütüphaneye gelmişti. Uzun masaya oturdu ve laptopunu açtı. Tıpkı onun gibi ders çalışan 5 6 kişi vardı.
Kaçırdığı derslerin sunumlarına göz atmakla başladı.

🍒

Tom eve gelmişti. Acaba Cherry ne yapmıştı. Onu bütün gün görememenin eksikliğini hissediyordu Tom. Akşam yemeği için bir şeyler sipariş etmeye karar verdi. Telefonunu alıp uygulamadan sipariş verdi daha sonra instagrama girip Cherrynin profilini açtı. Bir değişiklik yoktu. Keşke o da her yaptığını paylaşan insanlardan olsaydı diye düşündü Tom, böylece işi çok kolaylaşırdı.

CHERRY | Tom Hiddleston Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin