Selam canlarımm. 🍷
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. ♥️
Bu bölümü yazarken içim kıpır kıpırdı. Biraz da diğer tarafı okuyalım ne dersiniz? 😁
Müzikle birlikte okumanızı tavsiye ederim.
Keyifli okumalar.
|MISSIO-DİZZY|
(21.08.2022 - 21.30)
★★★-Yazar Anlatımıyla-
-Aynı günün akşamı-
-22:55-
Gökdelenin en üst katındaki restoranda yoğun güvenlik önlemleri alınmıştı. Restoran o gün müşterilere kapatılmıştı.
Menderes sıkıntıyla nefesini verdi. Bu akşam ki yaşanacak olaydan sonra yer yerinden oynayacaktı. Abisine bu şekilde olmayacağını söylemeye çalıştı. Ama o kimseyi dinlemezdi.
Oysa ki Menderes haklıydı. Bu gece yaşanacak olay ortalığın kan gölüne dönmeden önceki son sakin hali olacaktı.
"Menderes abi, Engin Bey mekana giriş yaptı."
Kulağındaki kulaklıktan ses gelince kapıya doğru yöneldi.
"Tamam Fırat. Yukarıya kadar eşlik edin koçum. Aranmadan alınmasın."
"Tamam abi."
Asansörün önünde bekledi. Henüz 12. kattaydı. Bulundukları restoran 65. kattaydı.
Bir süre bekledikten sonra asansör kapıları açıldı. Engin bey göründü. Arkasında adamlarıyla birlikte. 35 yaşında, tilki gibi kurnaz bir adamdı. Bir olayı lehine çevirmek için şeytanın bile aklına gelmeyen işler yapardı. Ama herkes gibi oda abisinden it gibi korkardı. Bu akşam ki yaşanacak olaya o tilki aklı bile engel olamayacaktı.
Babası güçlü bağlantıları olan bir mafya lideriydi. Zaten o sebepten her şeyden paçayı kolayca sıyırıyordu.
Menderes onun tam bir şerefsiz olduğunu düşünüyordu.
"Hoşgeldiniz, Engin bey size masaya kadar ben eşlik edeceğim."
"Hoşbulduk Menderes." Diyip omzuna pat pat vurdu.
Menderes dişlerini sıktı. Temaslardan hoşlanmıyordu.
"Buyrun." Diyerek masaya yönlendirdi. Engin'in adamlarının restoranı yayıldığını göz ucuyla gördü. Restoranda ki kendi adamlarına gözleriyle onları işaret etti. Hepsi aynı anda başlarını sallayıp Engin'in adamlarını göz hapsine aldılar.
Masaya doğru yaklaştı.
"Abi birazdan gelir, Engin Bey."
"Yine kimi kaç parçaya ayırıyor." Diyerek kendi yaptığı aptal espriye güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası +18 || Yarı Texting
General FictionAyperi: Sen benimle dalga mı geçiyorsun? 0531***: Aksine çok ciddiyim. 0531***: Uslu olman gerekiyor. Sarhoş olduğunuzda en fazla ne yapabilirsiniz? ************ Dudakları dudaklarımın üzerinde, "Bedenin beni istiyor. Buna sen dahi engel olamıyorsun...