20-ANILAR

14.2K 492 182
                                    

Selam, benim ballarımm🍷

Gecikme için üzgünüm. Bu bölümü olabildiğince hızlı yazmaya çalıştım. Anında bölüm gelmesini istiyorsunuz anlıyorum. Yazmayı da seviyorum zaten. Bu bölümü yetişsin diye inanın ara bulduğum her an yazmaya çalıştım. Evet, hayatım fazlasıyla yoğun malesef. Geç saatlere kadar çalışan bir insanım. Fazlasıyla ayrıntı isteyen bir bölüm olduğu için ve o gece neler yaşandığını öğreneceğiniz için her ayrıntıyı sindire sindire yazmak istedim. Kafamdaki şeklini alması gerekiyordu. Yazarken de zaten kurgu kendini devam ettiriyor. Sonuç olarak şimdiye kadar yazdığım en uzun bölüm oldu ve içime sindi. Bölüm 10.000 kelime uzunluğunda, okurken nefes almayı unutmayın. :) Bundan sonra ki bölüm uzunlukları eski seyrinde gidecek. O gece yaşananları bölünmeden okumanız için bu şekilde yaptım.

Satır arası yorumlarınızı seviyorum, eksik etmeyin. Bu uzunluğa bol bol yorumlarınızı bekliyorum.♥️

Bu bölümü ve bundan sonraki bölümleri dikkatli okuyun çünkü asıl olaylar bundan sonra başlayacak benden söylemesi. :)

Yeni bölümle alakalı duyurulardan haberdar olmak isterseniz beni takip edebilirsiniz. Panomda bilgilendirme yapıyorum. Aynı zamanda kesitler de paylaşıyorum.

Bu arada bu hoş bölümü Beyda4679 ithaf ediyorum. Sen de seviliyorsun canım. ♥️

O gece neler olduğunu öğrenmeye hazır mısınız?

Başlamadan uyarıyorum bölümde fazlasıyla +18 sahneler ve argo kelimeler bulunmaktadır. Rahatsız olacaklar lütfen o kısmı okumasın. Başladığında uyarı vereceğim. Atlayarak okuyabilirsiniz.

Ama bölüm baştan sona +18 be dermişim jsjdhkdhksjd

Haydi bakalım.

Keyifli okumalar.

|ELLEY DUHÉ-MİDDLE OF THE NİGHT|

(05.12.2022 - 20:00)

2022 - 20:00)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

★★★

27.11.2022
04:58

Ayperi Ateş

Heyecan denen duygunun varlığını unutalı yıllar olmuştu. Sarhoş kafayla yaptığım şeyle heyecanla yerimde kıpır kıpır oturuyordum.
Heyecanım sınırı aşıp mereka evriliyordu.

Acaba gelecek miydi?

Son attığım mesajdan sonra görüldü olmuştu. Sarhoşken Sedef'in de benimde içimizden farklı insanlar çıkardı. O yüzden fazla içmemeye dikkat ederdim. Ancak geçmişin yüzü kendini gösterdiğinde unutmak istiyordum. Normal olmak istiyordum.

Dışarıdan herkese eğlenmeyi bilen, kendi ayakları üzerinde duran Ayperi Ateş'i göstersem de içten içe hala o akşama çakılı kalmış bir kız çocuğundan başkası değildim.

Baş Belası +18 || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin