9-ETKİ

15.3K 410 53
                                    

Selam bebeklerim.🍷

Yeni bölümle geldimm. Yavaş yavaş hareketli bölümlere geçeceğiz. Bu bölümü diğerlerine göre biraz uzun yazdım o yüzden.

Keyifli okumalar.

|RONİİT-WİDE AWAKE|

(28.08.2022 - 21:00)

2022 - 21:00)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


★★★

Gece kulübünün asansöründen bir hışımla çıktım. Arkamdan Sedef koşturarak hızıma yetişmeye çalışıyordu.

Çantamdan hızla telefonumu çıkararak rehbere girdim ve direkt o Bela diye kaydettiğim vahşiyi aradım. Aynı zamanda hızlı hızlı yürüyordum.Biraz bekledikten sonra telefonun kapalı olduğunu belirten anonsu duydum. Sinirle çığlık attım.

"Ayperi! Sakinleş kardeşim ya. Yavaş ol yetişemiyorum. Bak topuklularla koşturuyor peşinden ya." Burnumdan soluyarak hızla yürümeye devam ettim. Şu an Sedef'i dinleyecek durumda değildim.

Hızımı alamayıp içeriye giren yapılı bir adamla çarpıştım. Geriye doğru sendeledim. Bana çarpan adam atik bir hareketle kolumdan tutularak yere düşmeme engel oldu. Elim acıyan omzuma gitti. Yüzümü buruşturdum.

"İyi misiniz?"

Soruyu yönelten çarpıştığım adama baktım. Simsiyah gözleri bir kuyuyu andırıyordu. Esmer bir teni ve siyah saçları vardı. Kemerli bir buruna ve köşeli bir çeneye sahipti. Boyu bir hayli uzundu. Kafamı kaldırarak bakıyordum. Gözleri dikkatle yüzümde gezindi.

Adama baktıkça içimde tanıdıklık hissi oluşuyordu. Ama daha önce görmediğime emindim.

Emin miyiz?

Değilim. Lanet olsun bu aralar hiçbir şeyden emin değildim. Nereden tanıdığımla alakalı hiçbir şey hatırlamıyordum. Başımı iki yana sallayarak kendime geldim.

"İyim. Teşekkür ederim." Sıkıntıyla derin bir nefes aldım.

"Ve kusura bakmayın lütfen. Önüme bakmıyordum."

"Önemli değil. Asıl siz kusura bakmayın. Omzunuz için eczaneye gidip krem almamı ister misiniz?"

"Hayır hayır ben hallederim. Teşekkürler."

Sedef nefes nefese eğilerek kapıya tutundu. Adam ile beraber gözlerimiz ona çevrildi.

"Ayperi! Kızım at mısın sen yaa. Bu kadar hız yaparsan olacağı buydu. Yarış atı gibi bir kişnemediğin kaldı."

Gözlerim anında yanımdaki adama kaydı. Tepkisine baktım. Sedef'in rezillik konusunda üstüne tanımıyordum. Söylediklerinden sonra yanımdaki adam kafasını yan tarafa çevirdi ve gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.

"Sedefciğim biz artık gidelim." Dedim dişlerimin arasından. Kaş, göz hareketi ile yanımdaki adamı gösteriyordum. Sedef yeni aydınlanma yaşıyor gibi yerinde doğruldu.

Baş Belası +18 || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin