12-ŞÜPHE

12.5K 393 41
                                    

Selaaam. Ben geldiimm. 🍷

Yeni bölüm getirdim sizleree.😁 Beni özlediniz mii? Haydi bakalım bu bölümü bol bol yoruma boğun. Eveet yoğun günlerim biraz da olsa azalmaya başladı. Ara bulunca hemen size bölüm getirdim. Keyifle yazdığım bir bölüm oldu. Kurguya yeni bir karakterimiz daha dahil oldu. Vee Ayperi yaramazlık peşinde asla uslanmıyor hdhsjdhjdhd

Keyifli okumalar hepinizee.

|PİXİES-WHERE IS MY MİND|

(18.09.2022 - 22:00)

2022 - 22:00)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

★★★

-23:30-

Bu duruma düştüğüme inanamıyordum. Aklımdan geçmeyen şeyleri bu aralar yaşamak gibi bir huyum vardı. Alıkonulmuştuk.

Tanrım! Cidden alıkonulmustuk.

Ellerim arkamda bağlıydı ve ağzıma bant yapıştırıldığı için nefes dahi alamıyorum. Yanımdaki salak arkadaşım Sedef'e sinirle baktım. Kafasını kaldırıp masum masum bana baktı. Oda benimle aynı kaderi paylaşıyordu. Çünkü salak arkadaşım sayesinde bu haldeydik.

Gözlerimi sinirle zemine çevirdim. O adamlar gebertmezse bu kızı ben gebertecektim. Bir şey düşünmeliydim. Bu sabahtan itibaren olanları düşününce gözlerim sinirle kapandı.

Bunların hepsi dolaylı olarakta olsa o adam yüzündendi.

-Aynı gün sabah saatleri-

Dudaklarım arasından kayıp giden isim onun gerçek adımı yoksa onun adamlarından birinin ismimi bilmiyordum. Ama içimden bir ses o olduğunu söylüyordu.

Aklıma gelen fikri uygularsam bugün bu konuda emin olacaktım. Derin bir nefes alarak odanın kapısına doğru yürüdüm.

Mutfağa geçerek Sedef'in yanına geçtim. Domatesleri doğruyordu. Kafasını sırıtarak bana çevirdi.

"Alevin söndü mü kız?"

Gözlerimi devirerek kafasına bir tane patlattım.

"Götünden duman çıkartmamı istemiyorsan sus." Diye homurdandım.

Yüzünü buruşturdu.

"Acıttın kızım ya."

Yüzündeki ifadeyi silip sinsice sırıttı ve bombayı patlattı.

"Korundunuz mu bari?" Dedi dişlerini göstererek hayvan gibi sırıtırken.

Sedef'in kurduğu cümleyle bir an dondum. Aklıma birden sorular doluştu. En önemlisi soru ise zihnimi alarma geçirdi ve beni paniğe sürükledi.

Biz korunmuş muyduk?

Lanet olsun! Hatırlamıyordum.

Siktir! Sana bravo kızım. Nasıl unutursun bunu?

Baş Belası +18 || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin