6-SİNİR

16.7K 460 58
                                    

Selam bebeklerimm. 🍷

Yeni bölüm için sabırsızlandığınızı gördüm vee buradayım.

Keyifli okumalar.

|LİNDSEY STİRLİNG-CAROL OF THE BELLS|

(23.08.2022 - 20:00)

2022 - 20:00)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


★★★

-Ertesi gün-

Okulun binasından hışımla girip kendimi geniş, provaların yapıldığı gösteri salonuna attım.

Akşam ki mesajla yaşadığım sinir harbinden sonra geç saatlere kadar uyuyamamıştım. Sedef'i de uyutmamıştım. Bir kaç saatlik uykuyla duruyordum. Sabah erken uyanıp koşu yapmama rağmen sinirim hala geçmemişti. Sedef hala camış gibi uyuduğu için ona haber vermeden spordan sonra duş alıp evden çıkmıştım.

Sinirim ancak yalnız kalıp müzikle ilgilenirsem geçerdi. Bunun bilinciyle şu an buradaydım. Sinirle derin bir nefes aldım.

Adam resmen benimle dalga geçmişti.

Kafamın dağılması için elime aldığım kemanla gözlerimi kapattım. Kemanın telleriyle parmaklarımla parçanın baş ritmini verdim. Sonrasında Carol of the Bells parçasına giriş yaptım.

Birinin varlığını salonda hissedince umursamadan çalmaya devam ettim. Parçanın ritmine göre vücudumu hareket ettiriyordum.

Dün yaşananlar tekrar aklıma gelince sinirle kemanın yayıyla tellere bastırdım. Tiz bir ses çıktı. Umursamadan çalmaya devam ettim.

Tek bir mesaj atmıştı. Bir mesajla bir insanı sinir etmeyi nasıl başarıyor? Hatırladıklarımdan kaynaklı mı bu şekilde etkileniyorum?

Tanrım! Çıldıracağım.

Barlas ile yaşadığım birliktelikten sonra ilk kez biriyle yatmıştım. Yıllar sonra bu beni etkilemiş olabilir miydi?

Dokunuşlarını hatırladım. Derin bir nefes aldım. Her hatırladığımda tenime ateş basıyordu.

Dokunuşları beni canlandıran, hayata döndüren yüksek akımlı voltaj gibiydi. Uzun zamandır bu kadar canlı hissetmemiştim.

Böyle olmaması gerekiyordu. Hatırladığım üç, beş anıyla bu hale gelmemeliydim.

Tanrım! Adamı tanımıyorum. Kendime sinirim bu yüzdendi. Tanımadığım bir adamdan hatırladığım bölük pörçük anılarla etkileniyordum. Kendime verdiğim sözü çiğnemiştim. Sol gözümden bir damla yaş düştü.

Nefes nefese parçanın son kısmına gelip parçayı sonlandırdım. Ardından hemen yeni parçaya giriş yaptım. Bu şekilde saatlerce kolum yorulana kadar çaldım. Son parçayı da bitirerek derin bir nefes aldım.

Gözlerimi açtığımda salonda kimse yoktu. Bu kaşlarımı çatmama sebep olmuştu. İlk parçanın başlarında içeriye birinin girdiğinden emindim. Geri çıkıldığına dair bir seste duymamıştım.

Baş Belası +18 || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin