Selam ballarım 🍷
Yine bir yeni bölümle geldiimm. Geçmiş olsun dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim canlarım. Şimdi daha iyiyim. Bu hafta içerisinde bir bölüm daha gelebilir. 23. bölüme başladım bile. Olabildiğince düzene koymaya çalışıyorum. Sizlerinde desteğini bekliyoruum. :)
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sizi seviyorum. ♥️
Bu bölümü Ahmetiftci342 ithaf ediyorum. İlgine teşekkürler. Sende seviliyorsun. ♥️
Keyifli okumalar.
|CAMİLA CABELLO- CRAYİNG İN THE CLUB|
(16.01.2023 - 22:00)
★★★
Her şeyin bir başlangıç noktası ve bir bitiş noktası olurdu. Bazen insanın bitiş dediği yer aslında başlangıcı olurdu. Bazen ise başlangıç dediği yer bitişi olurdu. Bunu da hayatta ki seçimlerimiz belirlerdi. Benim seçimlerim yanlış mıydı? Neden hayatımın bir anda yönü değişmiş gibi hissediyordum. Bunu ben mi sağlamıştım? Ben bitişte miydim? Yoksa başlangıçta mı?
Kafamda dönüp duran soruları dalgınca yatagımda oturmuş düşünüyordum. O gece gelmemin üstünden bir hafta geçmişti. Eren'e ve Sedef'e olan her şeyi anlatmıştım.
Eren çıldırmıştı. Hatta ileri gidip Devrim'e hakaret edecekken onu sertçe uyarmıştım. Arkadaşım da olsa ona kimsenin hakaret etmesine katlanamıyordum. Bir delilik yapmasından korksam da Eren aklı başında biris olduğu için ondan yana bir şüphem yoktu.
Bu bir hafta içerisinde Devrim'den asla ses çıkmamıştı. Ona ulaşmayı bıraktığım gibi oda benimle iletişimini kesmişti. Ne söz vermişsem yapıyordum. Onunda sözünü yerine getirmesini bekliyordum. Fakat hiç iyi değildim.
Sanki hayatımda kocaman bir boşluk açılmıştı da ben yeni fark ediyordum. Üstelik gördüğüm rüyalar da beni etkiliyordu. Çocukluğuma ait kabuslar görüyordum. Yaşadığım travma dışında bir olay yaşamamıştım. Fakat bilinçaltım bana daha farklı şeyler gösteriyordu. Uyandığımda ne gördüğümü hatırlamasam da etkisi vücudumda ve beynimde hüküm sürüyordu. Sanki şoktaymışım gibi oturduğum yerde gözlerimi bir yere dikip bekliyordum. Oysa neyi beklediğimi de bilmiyordum. Böyle anlarda Sedef beni kendime getiriyordu. Her şey alt üst olmuş içimde kocaman bir yangın başlamış gibi hissediyordum.
O gece geldiğimde Sedef ve bütün sinirine rağmen Eren bana çok destek olmuştu.
Gözlerim dalgın zihnime bir hafta önceki konuşmalarımız doldu.
Başım Sedef'in omzundan kaldırarak derin bir nefes almıştım. Eren dikkatle beni izliyordu.
"Her şeyi en baştan anlatacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası +18 || Yarı Texting
General FictionAyperi: Sen benimle dalga mı geçiyorsun? 0531***: Aksine çok ciddiyim. 0531***: Uslu olman gerekiyor. Sarhoş olduğunuzda en fazla ne yapabilirsiniz? ************ Dudakları dudaklarımın üzerinde, "Bedenin beni istiyor. Buna sen dahi engel olamıyorsun...