21-YIKINTI

7.7K 379 126
                                    

Selam canlarım. 🍷

Beni özlediniz miii?

Araya vakit girdi. Ufak bir ameliyat atlattım. Bu sebepten gecikme yaşandı. Amaa artık döndüm. Bundan sonraki bölümler haftalık gelecektir. Bilginize.

Yeni bölümle alakalı duyurulardan haberdar olmak ve kesitler okumak isterseniz profilimi takibe alabilirsiniz bebeklerim.

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Sizi seviyorum. ♥️

Bu bölümü 1_Uykulu_kelebek ithaf ediyorum. İlgine teşekkürler. Sende seviliyorsun canım. ♥️

Keyifli okumalar.

|BABY BLUE-BUMP|

(06.01.2023 - 22:00)

2023 - 22:00)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


★★★

Güven. İki sesli, üç sessiz harf. Tek kelime. Bu beş harflik tek kelimenin anlamı bizim için öyle büyüktür ki. İnsan o tek kelimeye neleri sığdırıyor. Kimilerine ağır bir yüktür, kimilerine ise o kadar hafiftir ki. Bir tercihtir. Geri dönüşü yoktur. O yüzden insan her zaman kime güvendiğine dikkat etmeli.

Ben o gece bu adama güvendim. Travmamı anlattım. Ondan ceza istedim. Ne kadar benimle oynadın, beni kandırdın desem de... Ben... Ben haksızdım. Utanıyordum. Çünkü ben istemiştim. Ondan bana ceza vermesini ben istemiştim. Sarhoştum. Bana yardım etmesi karşılığında ondan uzak durmayı ben istemiştim. Ben Gonca'yı seçmiştim.

Oda bana susmuştu. O seçeneklerde Gonca'yı seçeceğimi biliyordu. O notu eninde sonunda bulacağımı biliyordu. Olanları onu görünce hatırlayacağımı biliyordu. Tanrım! Şu anda boynuma nefesini veren adam o kadar zekiydi ki. İfadelerini bile kendi istediği sürece bana gösteriyordu. Benim hayatımdan, benim kadar belki de benden çok şey biliyordu. Ona o gece bütün anlattıklarımı bildiğine eminim. Benden duymak istemişti. Neden? Bir insan neden tanımadığı bir insana yardım etmeye karar verir ki? Etkilendiği için mi? Sanmıyorum.

Devrim Kılıç Akhun. Evet tam ismi buydu. Hayatımda tek gecede bir devrim yaratmıştı. Gerçekten isminin anlamını taşıyordu.

Belki de bu yüzden ondan uzak durmamı istiyordu.

Evet, o gece yaşananları hatırlamıştım. Üzgünüm. O kadar üzgünüm ki. Her şeyi yakmak istiyorum.

Hatırladığım bölük pörçük anılarla o kadar etkilenmiştim ki. Ona ulaşmayı o kadar inada bindirmiştim ki. Sonucunda böyle bir şeyi asla beklemiyordum. Ben bu adama ondan uzak duracağıma dair ağlaya ağlaya söz vermiştim. Şimdi bile sinirlerim bozulmuştu. Ağız dolusu çığlık atmak, sesim kısılana kadar bağırmak istiyordum.

Nefesi boynumda sorduğu soruya cevap beklemiyordu. Çünkü beni araştırmışsa eğer söz verdiğim de tutacağımı bilirdi. Küçükken bana bunu aşılayan kim bilmiyorum fakat sözlerin mutlaka tutulması gerekiğine sıkı sıkıya bağlıydım. Bu hayatım boyunca değişmeyen tek kuraldı. Şu an sorusuna cevap değil, benim sakinleşmemi bekliyordu.

Baş Belası +18 || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin